Jump to content

moet steeds opnieuw hetzelfde doen


tijger62

Recommended Posts

Hoi, elke keer als ik gta 4 start moet ik beginnen bij een missie die ik allang gedaan heb.. ik ben voorbij missie 5 (bleedout / first date) ofzo en heb alles daarvoor helemaal gedaan maar het lijkt wel of er niet gesaved wordt ? Hoe kan ik dat checken.. hij staat op autosave .. of is er nog iets ... of ga ik soms verkeerd het spel uit.. wat is correct

thanks

koen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, elke keer als ik gta 4 start moet ik beginnen bij een missie die ik allang gedaan heb.. ik ben voorbij missie 5 (bleedout / first date) ofzo en heb alles daarvoor helemaal gedaan maar het lijkt wel of er niet gesaved wordt ? Hoe kan ik dat checken.. hij staat op autosave .. of is er nog iets ... of ga ik soms verkeerd het spel uit.. wat is correct

thanks

koen

Zoiets als Autosave is er niet in GTA IV, je moet telkens naar je huis (kamer) gaan en dan gaan slapen. Op die manier sla je je spel op, anders wordt het niet opgeslagen. Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, elke keer als ik gta 4 start moet ik beginnen bij een missie die ik allang gedaan heb.. ik ben voorbij missie 5 (bleedout / first date) ofzo en heb alles daarvoor helemaal gedaan maar het lijkt wel of er niet gesaved wordt ? Hoe kan ik dat checken.. hij staat op autosave .. of is er nog iets ... of ga ik soms verkeerd het spel uit.. wat is correct

thanks

koen

HOI, BEDANKT . Ik heb een PS3 trouwens .... dus als ik ht goed begrijp moet je aan het einde van een tijdje gamen terug naar je huis en gaan slapen ??? is dat echt zo ?? anders kan je helemaal dus opnieuw beginnen de volgende keer ?? ... maar hij houdt toch bij welke missies je gedaan hebt ?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kloep: Er is wel een autosave optie bij IV, die kun je aan of uitschakelen.

Of de autosave aanstaat is te zien rechtsboven dacht ik aan het diskette icoontje, dat betekend dat ie aan het opslaan is...

Maar je kunt dit natuurlijk ook gewoon kijken bij het menu.

@ tijger62: Als de autosave aanstaat wel, maar daar kunnen ook wel eens problemen mee zijn dacht ik of dat moet alweer verholpen zijn met een patch kweet niet precies...

Maar ja, je moet gewoon naar je savehouse en dan gaan slapen.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan ook zijn dat je een andere savegame hebt dat hij die elke keer load heb dat zelf ook gehad. ^_^
dit is het ook, als je savegame aan hebt moet je zelf niet gaan saven want dan moet je steeds hetzelfde doen dus ik raad je aan autosave uit te doen zodat je zelf lekker kan gaan saven ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...