Jump to content

Mobiel fun!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik en 3 andere vrienden hadden een soort ringtone op een mobiel met ongeveer zoiets: halli mijn naam is blablabla [daaar moet een naam staan] en dan ik ben van naamvergeten en toen wa andere dingen dat ze moesten betalen en als ze niet betaalden kwam de deurwaarder.

Nouw bij een moeder zijn vriend die werd helemaal leip. We hadden gebeld ging die over zeiden hun hoi of hallo enzo en toen deden wij dat afspelen. Was mega grappig. En toen bij da deurwaarder deel zei ze doe maar ik houd u tegen :puh:

Moet je echt doen man :Y

Geplaatst:

nee ik ook niet, je verhaal is een beetje vaag... maar klinkt wel gaar :puh:

waar heb je dat gedownload? :engel:

Geplaatst:
nee ik ook niet, je verhaal is een beetje vaag... maar klinkt wel gaar :puh:

waar heb je dat gedownload? :engel:

Heb ik niet me 2 vrienden wel :puh:

Geplaatst:

Er is ergens op internet een ringtone generator, waar je je naam kan invoeren. Dus als je bijvoorbeeld 'Peter' heet. Dan kan je die naam bij die generator invoeren, en je krijgt dan als resultaat bijvoorbeeld: "Peter, je telefoon gaat"

Mn broer had deze ook een keer. Maar ik weet helaas niet meer hoe die heet.

Geplaatst:
Er is ergens op internet een ringtone generator, waar je je naam kan invoeren. Dus als je bijvoorbeeld 'Peter' heet. Dan kan je die naam bij die generator invoeren, en je krijgt dan als resultaat bijvoorbeeld: "Peter, je telefoon gaat"

Nee weet ik, maar ik wil niet ander mans namen zeggen.

Geplaatst:

Oooh is dat het :puh: Ik heb ook zoiets gehad, maar ik vind het maar niks.

Geplaatst:

Heel grappig en origineel (ahum). :slotje: Dit loopt uit op een spamtopic volgens de voorspellingen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...