Jay; Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Deze sig valt een beetje te vergelijken met je klavertjes-sig die ik pas gerate heb en ik vind dat je eigenlijk met precies hetzelfde concept een topic hebt geopend. Op zich helemaal niet erg, het is alleen gezonder om toch even nieuwe dingen uit te proberen zoals met een stock werken of een leuk, opgevulde achtergrond met render. Desondanks is deze sig zeker gelukt en zal ik hem ook zo goed mogelijk proberen te raten. In vergelijking met je klavertjes-sig moet ik toch zeggen dat die er mooier uitziet dan deze, in zijn algemeen. Ik denk dat je mijn advies om het onder de render niet al te groen te maken, iets te serieus hebt genomen. Je hebt nu helemaal geen groen lichteffect terwijl dat wel mooi zou staan. Een weerspiegeling van dezelfde kleur is helemaal niet erg, het moet alleen niet teveel worden. Nu komt het bij mij een beetje 'geplakt' over. Voor de rest is je tekst best oké. Het is niet helemaal een passende font en in de juiste grootte, maar je hebt er goed aan gedaan een tekst toe te voegen. Die sterretjes die precies naast/onder/onder je tekst zitten vind ik zeker minder. Die sterretjes zijn erg leuk maar ze op enige afstand van je tekst, anders kan je ze ook wat minder zichtbaar maken. Dan valt de border nog erg goed op. Je hebt er allerlei kleuren in gestopt. Oké, het past bij de sterren maar daar blijft het ook bij. Ik vind dat een border bij de gehele sig moet passen en dat doet deze border zeker niet. Ten eerste kan hij minder dun en zou ik de groene kleur van de render aanhouden. Je doet het steeds beter wat betreft graphics, ik zou alleen wat op die minpuntjes letten. Het is een erg lange tekst geworden, maar toch wens ik je erg veel succes! Reageren
QuaZ Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 lol, naar mijn mening kan (bijna) iedereen dit, 2/10 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik vind hem saai, en het font vind ik niet passen. Ook passen de kleuren niet zo vind ik. 4/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik weet zelf niet goed wat ik er over moet zeggen... Ik denk dat je gewoon wat meer tijd in je signature moet stoppen want dit heb je binnen 5 minuten geklaart heb ik het idee. Je mag dagen over een sig doen of weken maar je moet wel je 100% inzetten en dat heb je niet gedaan bij deze sig en dat is jammer omdat ik meer werk van je heb gezien en ik weet dat je het nog veel en veel beter kunt. Neem volgende keer de tijd en ga lekker aan de slag zou ik zeggen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.