Samurai Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 ik kan die 3de opdracht in de pilotenschool nie vervullen, die waarin je cirkeltjes moet maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 ik kan die 3de opdracht in de pilotenschool nie vervullen, die waarin je cirkeltjes moet maken Gebruik a.u.b de zoekfunctie. <_< Druk een paar keer op select dat je in first person bent. Dan lukt het wel beter.Druk op R3 voor je landingsgestelsel in te klappen. Daarna gewoon rustig 'banken'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 heb ik ook gedaan (zoekfunctie) mara vond nix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Funktipus Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 En zoals bij alle opdrachten van de flight school: rustig vliegen en gebruik voornamelijk de L en R knoppen om te sturen. (voornamelijk zei ik he? Niet 'alleen'!) Nooit iets te snel willen, hoe vaker je oefent, hoe sneller je het onder de knie krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 En pas je vliegtuig de lucht in laten vliegen als de staart loskomt Dan landingsstelsel inklappen, En de Coronas pakken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 En mocht het je eindelijk gelukt zijn (brons te halen) en je wilt voor goud gaan, dan is de tip altijd gas in blijven houden. Dan gaat het namelijk echt om snelheid... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 MEt die missie had ik ook problemen, 1 goede tip: Rustig aan!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Sommige missies moet je gewoon een paar keer doen om het goed te kunnen. Sommige zelfs 10 keer. Als een missie echt niet lukt is het beter hem later nog is rustig aan te doen en eerst een andere missie ergens anders te spelen. TIP: http://faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Ik vind het ook z,n shit vliegtuig dat is super gevoelig en is k*t te sturen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ik zit nu vast in die stuk waar je met nen hunter voertuigen moe verniele, heeft iem tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ik zit nu vast in die stuk waar je met nen hunter voertuigen moe verniele, heeft iem tips? Als je die voertuigen moet kapotschieten, vlieg niet al te snel vooruit en ga tegelijk kogels en raketten afvuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 Gewoon wanneer je opstijgt meteen R1 en O inhouden.en dan met de top van het vliegtuig op het einde van de baan mikken normaal heb je dan wanneer je daarkomt de 3 trucks kapot gemaakt. vervolgens draai je je om & moet je de rijdende voertuigen knallen. Heel simpel gwn L1 inhouden zodat er groene cirkels rond de auto's komen. wanneer deze rood worden en je vuurt een geleide bom(O) af dan zal die automatisch op die autokomen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 die L1 doet t nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Heb m gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 kzit nei ok bij"circle airstrip and land" :angry: niet leuk! heb "circle airstrip al me veel moeite gehaald! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.