Basssss Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe ik contact kan opnemen met de Mini-Missions server? Ik ben namelijk gebant voor niks... Als je wilt weten waarom: Ik pakte die taxi die op de snelweg staat waar je een gastje kan kiezen, en dan werd ik gebannen met als reden 'nice cheats'... [/font] PS: Hun site doet het niet. Edit: Ik heb geen cheats voor SAMP, dus het kan ook nergens anders aan liggen. Bewerkt: 13 september 2008 door Basssss Reageren
Masturmind Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Volgens mij kan dat alleen via de site Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik ook voor cheaten, maar ik cheat ook Mini-Missions site doet het ook niet bij mij.. Vind het wel jammer dat ik er niet op kan en ik heb ook strakke ideeën Reageren
Basssss Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Heeft niemand hier dan enig idee? E-mail, MSN, andere sites? Vond het een hele leuke server en dan bannen ze me voor niets. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hallo? IP Change? Hoe kan ik m'n IP changen? Reageren
Remcconen Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hallo? IP Change? Hoe kan ik m'n IP changen? Proxy Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hallo? IP Change? Hoe kan ik m'n IP changen? Proxy Weet je ook hoeveel troep dat meebrengt? Niet aan beginnen, er zijn meerdere leuke servers op de wereld.. Reageren
Loewie Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik ben ook bezig met een soort mini-missies server maar ik heb nog range, medailles, training, weaponsbuy en lintjes enzo... De server gaat dit maand of volgend maand van start >>> Door Azer: Bedankt voor de reactie, maar het is niet bepaald ontopic he... <<< Bewerkt: 25 september 2008 door Azer Reageren
Azer Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Hallo? IP Change? Hoe kan ik m'n IP changen? Proxy Veel plezier met het zoeken naar een proxy die udp verbindingen ondersteund, maar goed zulke praktijken worden niet besproken op dit forum.Basssss: mocht hun site het niet doen dan is het wellicht een idee om te zoeken op het SA:MP forum, misschien vind je hier wel wat. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Vraag me niet hoe, maar om één of andere reden kan ik weer in de server. Kwam hem weer tegen tussen de andere servers en ik kon in de server komen met de naam waarmee ik altijd kwam, alsof de ban was verdwenen als sneeuw voor de zon. Wel bedankt allen! Ik ga denk ik voortaan oppassen voordat ik die taxi weer pak. x)[/font] Bewerkt: 30 september 2008 door Basssss Reageren
Timske Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Iedereen heeft unban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.