Jump to content

Contact opnemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand hoe ik contact kan opnemen met de Mini-Missions server? Ik ben namelijk gebant voor niks... :duh:

Als je wilt weten waarom: Ik pakte die taxi die op de snelweg staat waar je een gastje kan kiezen, en dan werd ik gebannen met als reden 'nice cheats'... [/font]

PS: Hun site doet het niet.

Edit: Ik heb geen cheats voor SAMP, dus het kan ook nergens anders aan liggen.

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Ik ook voor cheaten, maar ik cheat ook :schater:

Mini-Missions site doet het ook niet bij mij.. Vind het wel jammer dat ik er niet op kan en ik heb ook strakke ideeën :Y

Geplaatst:
Hallo? :?

IP Change?

Hoe kan ik m'n IP changen? ^_^

Proxy

Weet je ook hoeveel troep dat meebrengt? Niet aan beginnen, er zijn meerdere leuke servers op de wereld..

Ik ben ook bezig met een soort mini-missies server maar ik heb nog range, medailles, training, weaponsbuy en lintjes enzo... De server gaat dit maand of volgend maand van start :Y

>>> Door Azer: Bedankt voor de reactie, maar het is niet bepaald ontopic he... <<<

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:
Hallo? :?

IP Change?

Hoe kan ik m'n IP changen? ^_^

Proxy

Veel plezier met het zoeken naar een proxy die udp verbindingen ondersteund, maar goed zulke praktijken worden niet besproken op dit forum.

Basssss: mocht hun site het niet doen dan is het wellicht een idee om te zoeken op het SA:MP forum, misschien vind je hier wel wat.

Vraag me niet hoe, maar om één of andere reden kan ik weer in de server. Kwam hem weer tegen tussen de andere servers en ik kon in de server komen met de naam waarmee ik altijd kwam, alsof de ban was verdwenen als sneeuw voor de zon. Wel bedankt allen! _O_

Ik ga denk ik voortaan oppassen voordat ik die taxi weer pak. x)[/font]

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...