Jump to content

Respect..

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al een tijdje geleden bij didier sachs het ''beste'' gekocht (meeste sexappeal & respect dus)

Ik had dus een pak aan, brilletje, stom hoedje en nog meer.

Maar ik heb het zonet even uitgedaan, maar mijn sexappeal bleef gewoon op hetzelfde staan (en dat is iets minder dan de helft...) toen ik in mijn onderbroek stond... Hoe kan dat?

Oja, ik heb ook de ''beste'' tatoeages en het ''beste'' kapsel.

Groetjes, Niklaws

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft het spel de statistieken nog niet aangepast, volgens mij moet je de kledingkast eerst uit. Als je dan zult kijken is je Sex Appeal gezakt. Ik weet niet zeker of dit klopt, nog nooit getest. Dit lijkt me het meest logisch; correct me if I'm wrong.

Geplaatst:
Waarschijnlijk heeft het spel de statistieken nog niet aangepast, volgens mij moet je de kledingkast eerst uit. Als je dan zult kijken is je Sex Appeal gezakt. Ik weet niet zeker of dit klopt, nog nooit getest. Dit lijkt me het meest logisch; correct me if I'm wrong.

Nee, ook op straat bleef het hetzelfde...

Geplaatst:

Je kunt ook meer sex appeal krijgen als je in een hele dure gepimpte auto zit. Dat werkt dan veel beter dan als je in een oude roestbak zit.

Geplaatst:

Respect is een nogal complex onderdeel van GTA: SA. Er zijn meerdere respect-waardes dan zichtbaar is in het spel en de stats. Alleen de totale respect waarde is zichtbaar, de andere zijn verborgen waardes. De volgende respect-varianten (met hun ID-nummer) heb ik gevonden in Sanny Builder:

• 64 - Total respect
  • 65 - Girlfriend respect
  • 66 - Clothes respect
  • 67 - Fitness respect
  • 68 - Respect

Het is lastig om te zeggen welke invloed een bepaalde respect-waarde heeft op de totale respect waarde. Daarnaast is er te weinig bekend over de verschillende respect waardes en hun invloed in het spel. Zoals reacties van peds (op je uiterlijk), waarschijnlijk heeft respect (ID:68) de grootste invloed op de totale respect waarde. Deze respect-waarde heeft waarschijnlijk te maken met de gangs in het spel. Maar ik kan daar verder weinig meer zinnigs over zeggen, behalve dat de respect waardes van de kleding, tatoeages en kapsel waarschijnlijk onder één respect waarde vallen; namelijk 66 - Clothes respect.

@ hierboven: Sexappeal staat hier los van en heeft misschien alleen invloed op ID 65. Maar een gepimpte auto maakt geen verschil met een niet-gepimpte (dure) auto. Het pimpen van een auto heef GEEN invloed op de sexappeal. Maar dat staat ook op WikiGTA. :7

Geplaatst:

Respect krijg je toch gewoon door veel agenten en vijandige gangleden neer te knallen? Best simpel. Sex Appeal stijgt vaak niet hoger als de helft, maar dat maakt niets uit want dat is hoog genoeg :) Als je in een snelle auto rijdt is je Sex Appeal tijdelijk veel hoger.

Geplaatst: (bewerkt)
Respect krijg je toch gewoon door veel agenten en vijandige gangleden neer te knallen? Best simpel.
Dáár gaat het hier niet om, topicstarter wilt weten waarom hij geen verschil ziet bij z'n (totale) respect als hij kleding e.d. aan of uit trekt. Dit is dus onderdeel van de 'Clothes respect'. ^_^

Feit is wel dat deze 'Clothes respect' in bepaalde mate (geringe mate?) invloed heeft op de totale respect.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...