Jump to content

vidoekaart opeens anders


Danoontje_nl

Recommended Posts

hallo ik heb een heel vreemd probleempje.tijdje geleden heb ik mijn computer laten maken bij een computermakelaar(nieuw moederbord erin).maar nu kijk ik wat voor vidoekaart ik heb en het blijkt een unichrome pro igp te zijn.eerst had ik een nvidia geforce 8500 gt erin.heeft die man mijn vidoekaart verwisseld of moest hij verwisseld worden voor het moederbord.

groeten Danoontje

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Als hij verder niks verteld heeft Daarover, Denk ik dat hij het gedaan heeft Om een of andere reden (Steel Activiteit). Als hij gewoon verder er niks aan doet zou ik het wel even melden bij iemand. En dan is het wel een hele slechte zaak. Het kan ook zijn dat hij daar nog iets mee moet doen ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

dan ben je zeker opgelicht, die videokaart moet dan wel heel slecht zijn. En als hij er niks over vertelt is alles duidelijk. Er zijn bijna geen agp moederborden meer dus de kans is groot dat hij het gewoon heeft omgewisselt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Unichrome Geintrigeerde Graphics?

Steekt er nog een Grafische kaart in je PC ? Anders even uit halen en terug insteken kan wel eens oplossing bieden, of je VGA of DVI kabel op de meest onderste Aansluiting aansluiten

Link to comment
Delen op andere websites

nee want ik weet 100% dat ik geen unichrome eerst had.want vroeger kon ik namelijk gewoon gta san andreas spelen.

edit:op mijn computer staat een stickertje met graphics by nvidia dat is tog het mertk van geforce?

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...