Danoontje_nl Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 hallo ik heb een heel vreemd probleempje.tijdje geleden heb ik mijn computer laten maken bij een computermakelaar(nieuw moederbord erin).maar nu kijk ik wat voor vidoekaart ik heb en het blijkt een unichrome pro igp te zijn.eerst had ik een nvidia geforce 8500 gt erin.heeft die man mijn vidoekaart verwisseld of moest hij verwisseld worden voor het moederbord. groeten Danoontje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Hmm, Als hij verder niks verteld heeft Daarover, Denk ik dat hij het gedaan heeft Om een of andere reden (Steel Activiteit). Als hij gewoon verder er niks aan doet zou ik het wel even melden bij iemand. En dan is het wel een hele slechte zaak. Het kan ook zijn dat hij daar nog iets mee moet doen ofzo.. Reageren
Naudin Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Vraag hem er eens naar zou ik zeggen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) was het al van plan om eens een keer te bellen. gta san andreas kan ik ook niet meer spelen Bewerkt: 13 september 2008 door danoontje_nl Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 dan ben je zeker opgelicht, die videokaart moet dan wel heel slecht zijn. En als hij er niks over vertelt is alles duidelijk. Er zijn bijna geen agp moederborden meer dus de kans is groot dat hij het gewoon heeft omgewisselt. Reageren
Caltson Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Volgens mij is Unichrome Geintrigeerde Graphics? Steekt er nog een Grafische kaart in je PC ? Anders even uit halen en terug insteken kan wel eens oplossing bieden, of je VGA of DVI kabel op de meest onderste Aansluiting aansluiten Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) nee want ik weet 100% dat ik geen unichrome eerst had.want vroeger kon ik namelijk gewoon gta san andreas spelen. edit:op mijn computer staat een stickertje met graphics by nvidia dat is tog het mertk van geforce? Bewerkt: 15 september 2008 door danoontje_nl Reageren
ikt Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Je bent opgelicht. Ga klagen en vraag je videokaart terug. Als ze dingen vervangen, moeten ze het laten weten en de originele kaart teruggeven. Want dit kan echt niet. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 ik ga straks maar eens bellen en horen wat hij te zeggen heeft. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Inderdaad, Vertel het aan je ouders, Dit kan gewoon niet.. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 heb gebeld en hij zij dat hij het zelf ook heel vreemd vind.en dat er een monteur ontlsag heeft genomen ofzo.1 ding ze helpen me niet Reageren
ikt Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Aanklagen. Wedden dat er op Ebay of marktplaats en al die andere donkere verkoopsites, videokaarten zijn, inclusief die van jou? Je kunt de naam vragen met de perssonlijke details, en een bezoekje brengen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 heb gebeld en hij zij dat hij het zelf ook heel vreemd vind.en dat er een monteur ontlsag heeft genomen ofzo.1 ding ze helpen me niet Laat je ouders bellen, ze zijn banger voor een volwassene dan voor een kind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.