Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Geprobeert een logo te maken xD Beetje lopen rotzooien.. UN(Unmountable) TI(Tijmen) Bewerkt: 13 september 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
tjippie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 leuk logootje, goed gelukt... heb niet veel op aan te merken 9/10 Reageren
Masturmind Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Nice! Simpel idee, mr tog mooi uitgewerkt en mooie details. 8,5/10 Mvg, M² Reageren
Torritor Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Hele leuke logo heb je! Cijfer: Een 8. Bewerkt: 14 september 2008 door Torritor Reageren
Arthis Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wow, hij is heel nice geworden, UT! Lkkr strak. Alleen vind ik het in de text wat te druk, ik zou het wat strakker houden Boven de 'U' zie ik een raar blokje? dat vind ik niet zo mooi... Mischien moet je nog een kleuren versie maken want eerlijk gezegd vind ik hem zo een beetje saai Mischien kan je dan een mooi gradient over het hele logo doen Gister op MSN zij je nog dat je aan iets ronds zat te denken, maar dit vind ik veel mooier KIU! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Zekers mooi! Alleen kan je proberen de U en de helft van de N wat lichter te maken, daar waar ze boven de "balletjes" staan. Cijfer: 8.5/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Inderdaad wel mooi en ik vind dat je hem zou zo terug zou kunnen vinden op een echte wereldberoemde website. Je kan hem simpel maken maar toch straalt het iets professioneels uit wat ik erg bewonder. Ik vind hem erg mooi gelukt. KUTGW! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 LOL, als ik KUTGW lees denk ik steeds aan hitler... On Topic: Kan je hem ook een keer maken met oranje letters en zwarte bolletjes? Dat lijkt me erg mooi... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 ik denk dat je he moet maken met de Backgroudn als Layer dat de achtergrond uit blokjes bestaat. En dan opslaan als .png dan heb je niet last van het witte in je sig en dan loopt het mooi over in GTAF als je het ook nog inblend. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Tekst valt niet zo op, en dat wil je juist niet in een logo. Maar opzicht best leuk, laat het logo Zelf wat meer naar voren komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.