Jump to content

Vliegen met een groot vliegtuig.

Recommended Posts

Geplaatst:
kan je met een boeiing of airbus vliegen?

zo ja, waar vind je hem

De AT400 vind je in de grote hangar op het vliegveld van LV. De andromada komt in 1 missie voor en je kunt hem niet besturen, tenzij je hem spawnt met een carspawner.

Geplaatst:
Carspawner. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en go :) Je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen, dus ook een AT-400 of Andromada.

maar ik doe het op de ps2

Geplaatst:
Carspawner. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en go :) Je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen, dus ook een AT-400 of Andromada.

Is het moeilijk om zoiets te installeren?

Geplaatst: (bewerkt)
Meestal zit er een readme tekstbestand bij, als je die begrijpt is het een "walk-in-the-park" (kat-in-'t-bakkie). ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Meestal zit er een readme tekstbestand bij, als je die begrijpt is het een "walk-in-the-park" (kat-in-'t-bakkie). ^_^

Ik heb die carspwaner nu gedownload, en als ik hem open staat er "trainer is not injected".

Dan kan je op de knop "inject trainer" drukken maar er gebeurd niet echt wat bij mij :duh:

Het is trouwens niet mijn bedoeling om dit topic te "kapen" hoor :$

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb die carspwaner nu gedownload, en als ik hem open staat er "trainer is not injected".

Dan kan je op de knop "inject trainer" drukken maar er gebeurd niet echt wat bij mij :duh:

Het is trouwens niet mijn bedoeling om dit topic te "kapen" hoor :$

Kapen? Je bent vrij om hier te posten hoor. :D Ik heb die download even bekeken, er zit helaas géén readme bij, maar het is dezelfde carspawner als die ik heb. Om deze te kunnen gebruiken moet je eerst het spel starten, daarna met [Alt]+[Tab] terug naar je bureaublad en daarna start je de carspawner.

Als je PC het Windows Vista besturingssyteem bevat raad ik je aan om zowel SA als de carspawner te starten met administrator rechten. [meer informatie]

PS Laat geen voertuigen verschijnen in een interieur: ga eerst naar buiten. Uiteraard moet je dus eerst een spel laden of starten. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Bedankt het is me gelukt :D

Zijn er nog meer trainers die zo makkelijk te installleren zijn? :puh:

Alle Trainers zijn zo simpel. Want een Trainer is openen en je hebt hem 'geinstalleerd' :puh:

Geplaatst:
Bedankt het is me gelukt :D

Zijn er nog meer trainers die zo makkelijk te installleren zijn? :puh:

Alle Trainers zijn zo simpel. Want een Trainer is openen en je hebt hem 'geinstalleerd' :puh:

Oke :)

Nog even een vraagje over de Car Spawner, er staat dat je ook als je in het spel zit gewoon een voertuig kan spawnen met CTRL + "key". Alleen ik snap het niet helemaal, wat ze nou bedoelen. Als je CTRL indrukt en dan een code begint hij gewoon te schieten en het werkt niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...