Jump to content

kom niet verder


gtafreak_124

Recommended Posts

hoi, de laatste missie die ik heb gedaan was the undertaker en nu komt er geen hoofdmissie meer op de radar en ik heb naar iedereen gebeld en dat hielp ook niks, ik kan alleen nog maar zijmissies doen enzo...

weet iemand hoe dit komt? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat je om 12:00 uur het interview hebt. Je wordt gebeld om 10:30 en dan staat het aangegeven op de map. Dan heb je 1,5 uur om er naartoe te gaan. Je zal dus gewoon moeten wachten tot het 10:30 is, en dan wordt je weer gebeld. Je kunt in de tussentijd submissies gaan doen of wat dan ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat je om 12:00 uur het interview hebt. Je wordt gebeld om 10:30 en dan staat het aangegeven op de map. Dan heb je 1,5 uur om er naartoe te gaan. Je zal dus gewoon moeten wachten tot het 10:30 is, en dan wordt je weer gebeld. Je kunt in de tussentijd submissies gaan doen of wat dan ook :D

dan heb je ongeveer 2 minuten in het spel :puh:

jij legt het uit als het Rl is :bonk:

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat je om 12:00 uur het interview hebt. Je wordt gebeld om 10:30 en dan staat het aangegeven op de map. Dan heb je 1,5 uur om er naartoe te gaan. Je zal dus gewoon moeten wachten tot het 10:30 is, en dan wordt je weer gebeld. Je kunt in de tussentijd submissies gaan doen of wat dan ook :D

dan heb je ongeveer 2 minuten in het spel :puh:

jij legt het uit als het Rl is :bonk:

De meeste mensen snappen het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik zit aan Fina Intervieww maar ik weet niet waar ik die 'smart shoes' kan kopen.

Ik heb al een heleboel dingen gekogt maar het was altijd al verkeerd.

Kunnen jullie mij helpen.

Olli.

De Smart Shoes koop je in Persues. En dan koop je de 'Black Loafers'. Met dit, en een suit met een das, kan je de missie starten.

Alle kledij van Perseus vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit aan Fina Intervieww maar ik weet niet waar ik die 'smart shoes' kan kopen.

Ik heb al een heleboel dingen gekogt maar het was altijd al verkeerd.

Kunnen jullie mij helpen.

Olli.

De Smart Shoes koop je in Persues. En dan koop je de 'Black Loafers'. Met dit, en een suit met een das, kan je de missie starten.

Alle kledij van Perseus vind je hier.

Dank je.

Olli.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu de missie verder dan Final Interview en ikzit weer al vast... (JA, IK SCHAAM MIJ!!

Ik doe Clarence dood, en heb je drie sterren en dan ga ik weer helemaal naar beneden maar ik wordt altijd doodgeschoten. :(

Kunnen jullie mij tips gvn aub over hoe ik er makkelijker door geraak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu de missie verder dan Final Interview en ikzit weer al vast... (JA, IK SCHAAM MIJ!!

Ik doe Clarence dood, en heb je drie sterren en dan ga ik weer helemaal naar beneden maar ik wordt altijd doodgeschoten. :(

Kunnen jullie mij tips gvn aub over hoe ik er makkelijker door geraak.

Je kunt Goldberg (niet Clarence :7) ook gewoon vermoorden met een mes. Daarna klop je de ruit kapot en spring je uit het raam. Je zal nu geen Wanted Level krijgen en je zal rustig naar Francis kunnen rijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu de missie verder dan Final Interview en ikzit weer al vast... (JA, IK SCHAAM MIJ!!

Ik doe Clarence dood, en heb je drie sterren en dan ga ik weer helemaal naar beneden maar ik wordt altijd doodgeschoten. :(

Kunnen jullie mij tips gvn aub over hoe ik er makkelijker door geraak.

Je kunt Goldberg (niet Clarence :7) ook gewoon vermoorden met een mes. Daarna klop je de ruit kapot en spring je uit het raam. Je zal nu geen Wanted Level krijgen en je zal rustig naar Francis kunnen rijden. ;)

en weeral bedank ik je. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu de missie verder dan Final Interview en ikzit weer al vast... (JA, IK SCHAAM MIJ!!

Ik doe Clarence dood, en heb je drie sterren en dan ga ik weer helemaal naar beneden maar ik wordt altijd doodgeschoten. :(

Kunnen jullie mij tips gvn aub over hoe ik er makkelijker door geraak.

Je kunt Goldberg (niet Clarence :7) ook gewoon vermoorden met een mes. Daarna klop je de ruit kapot en spring je uit het raam. Je zal nu geen Wanted Level krijgen en je zal rustig naar Francis kunnen rijden. ;)

en weeral bedank ik je. :puh:

Ik moet wel Clarence doden. Het is de missie voor lure. Je moet hem doden op het dak. En je hebt zoizo politie?.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu de missie verder dan Final Interview en ikzit weer al vast... (JA, IK SCHAAM MIJ!!

Ik doe Clarence dood, en heb je drie sterren en dan ga ik weer helemaal naar beneden maar ik wordt altijd doodgeschoten. :(

Kunnen jullie mij tips gvn aub over hoe ik er makkelijker door geraak.

Je kunt Goldberg (niet Clarence :7) ook gewoon vermoorden met een mes. Daarna klop je de ruit kapot en spring je uit het raam. Je zal nu geen Wanted Level krijgen en je zal rustig naar Francis kunnen rijden. ;)

en weeral bedank ik je. :puh:

Ik moet wel Clarence doden. Het is de missie voor lure. Je moet hem doden op het dak. En je hebt zoizo politie?.

Dan heb je het over de missie Holland Nights en niet Final Interview . Zoals Hanneswasco al zei, moet je in Final Interview Mr. Goldberg vermoorden en dus niet Clarence. En ja, bij de missie Holland Nights zul je automatisch 3 sterren aan wanted levels krijgen aan het einde van de missie. Wat je ook doet, Clarrence laten leven of hem doden, aan de wanted levels valt niet te ontkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...