cheetha Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) dit is m,n nieuwe sig Bewerkt: 16 september 2008 door cheetha Reageren
timwing Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Niet lullig bedoeld hoor, maar het ziet er niet uit. Het is alleen grijs wit en zwart. En dan een rondje met een plaatje, dat kan iedereen. Maak er kleur in! Reageren
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Pieke dat is geen goede rate Ik vind hem niet zo super leuk. De tekst is saai, de achtergrond is wel leuk gedaan maar dat ronde figuur met die mensjes erin is ook lelijk.. Een 3/10 voor de moeite. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Klopt het dat dit één van je eerste signature's is? In iedergeval kan ik zien dat je nog niet erg ervaren bent met Photoshop. Je tekst is erg standaard, geen kleur en niet echt een stijl, probeer eens een maffia achtige font (lettertypen) te vinden op dafont.com. Verder is je achtergrond erg kaal en oogt wat saai. Wat ik wel weer leuk gedaan vind je het ronde met een screen als render. Je kan ook eens kijken op planetrenders, je moet je wel eerst registreren voordat je een render kan nemen, maar deze zijn wel al uitgeknipt Probeer als tip eens wat Tutorials te volgen. 5,5 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 CLouds met Bevel and Comboss. Plaatje in een rondje uitknippen en erop plakken. Ongelooflijk saai font erbij. 0/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Eigenlijk moet je dit lettertype gebruiken, zoals een échte Corleone. Ik zou in ieder geval proberen iets herkenbaarders te maken, zodat mensen meteen zien waar het om gaat. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je font is een beetje saai Verder is de bg erg gemakkelijk gemaakt. Probeer wat meer effecten erin te doen dmv textures en c4d's. Succes Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Saai font, saaie renders, en bovenal lelijk afgewerkt. Volg wat tuts, dan kom je er wel... 1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.