FireFighter Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hallo, Ik heb in het forum MPIV: General met de zoekmachine gezocht met de term: Bluetooth Headset, maar vond niks. Vandaar maak in nu een topic aan. Ik heb hulp nodig, ik heb gisteren een Bluetooth Headset voor de PS3 aangeschaft. Het is van MAD CATZ®. Maar ik weet niet hoe ik het moet installeren, ik heb nog nooit eerder een Bluetooth Headset gehad. Zou iemand mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Groeten, Thegtaman (:>) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Zoek (goed) en gij zult vinden! Klik hier, en voor een goede uitleg hier. Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik heb blijkbaar niet goed gezocht! Dankjewel. Groeten, Thegtaman (:>) Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hallo, Ik heb het vanmiddag geprobeerd en hij werkte! Bedankt voor de reactie's! Moderators en Administrators, er mag een slotje op! En sorry voor de dubbelpost. Groeten, (:>) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.