Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik ben er nog niet tevreden over. Wie kan me helpen dmv tips te geven? Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 De auto heeft helemaal geen blauw. Als je de Prosche Carrera GT nou ook een beetje blauw maakt of de achtergrondgrijs/zilver maken, dan klant dat geel van de remmen er mooi uit. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je kan de auto best ook wat inblenden, en wat meer diepte geven. De achtergrond past inderdaad totaal niet bij de auto. Ik raad je aan om een meer ervaren designer je gang signature te laten maken. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je kan de auto best ook wat inblenden, en wat meer diepte geven. De achtergrond past inderdaad totaal niet bij de auto. Ik raad je aan om een meer ervaren designer je gang signature te laten maken. Maar ik wil het nu juist zelf kunnen Reageren
Traser Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je kan de auto best ook wat inblenden, en wat meer diepte geven. De achtergrond past inderdaad totaal niet bij de auto. Ik raad je aan om een meer ervaren designer je gang signature te laten maken. Maar ik wil het nu juist zelf kunnen Stuur mij je psd. Ik maak de psd af en stuur hem terug, dan kun je zien wat ik gedaan heb. Ik geef de layers ok een naam Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ok, hoe moet ik een PSD sturen Als ik hem wil uploaden krijg ik: Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ok, hoe moet ik een PSD sturen Als ik hem wil uploaden krijg ik:Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd Op 2 manieren kan je dan het bestandje online krijgen: 1. Inpakken met Winrar of Winzip, vervolgens uploaden op het forum. 2. Uploaden op een andere site, als Rapidshare of Megaupload. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ok, dank je dutchy Hier is hij dan: Reageren
Traser Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hier mijn versie. Psd Bijgeleverd. The_Car_dealers.rar Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Om heel eerlijk te zijn vind ik het resultaat niet echt mooi Reageren
Traser Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Om heel eerlijk te zijn vind ik het resultaat niet echt mooi *bump*... Bewerkt: 14 september 2008 door Traser Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Om heel eerlijk te zijn vind ik het resultaat niet echt mooi *bump*... Ik vind jouw versie prachtig, Traser En Kloep, je het de PSD file, dus je kan aanpassen wat je wilt Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Om heel eerlijk te zijn vind ik het resultaat niet echt mooi Ik wil niet vervelend overkomen maar je bent volgens mij erg jaloers! Hij is gewoon prachtig Traser,alleen sommige 'teksten' kunnen beter geplaatst. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Om heel eerlijk te zijn vind ik het resultaat niet echt mooi Ik wil niet vervelend overkomen maar je bent volgens mij erg jaloers! Hij is gewoon prachtig Traser,alleen sommige 'teksten' kunnen beter geplaatst. hehe, volgens mij ben ik niet jaloers, volgens mij houd ik gewoon niet van de stijl die hij heeft gebruikt... Ieder zijn mening tog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.