Radio Es. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hoe brand ik een dvd?? ik heb een film op me pc en nou wil ik heb branden op een dvd'tje hoe moet dat? welke programmas heb ik er voor nodig hoe zet ik er een ondertitel onder (ondertitel heb ik al wel gedownd) hoe maak ik een menu help me please p.s. de film is een .avi bestand Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hoe heb je die Film op je PC gekregen dan? Of heb je hem gedownload? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ja ik heb hem van m'n vader, hij wil dat ik een dvdtje brand want hij heeft hem van zijn collega; het schijnt een leuke film te wezen dus. alvast bedankt alsje me wou helpen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hoe heb je die Film op je PC gekregen dan? Of heb je hem gedownload? Daar word toch niet over gesproken? Hij vraagt hoe hij een DVD brand, niet of hij legaal of ilegaal is. Wij gaan er gewoon vanuit dat hij legaal is, is hij dat niet.. Dan heeft hij gewoon geluk, hij heeft het niet over downloaden. Maar over branden. Dan vind ik dit echt een lullige reactie, net alsof je hem niet wilt helpen.. Een DVD branden kan je met verschillende programma's doen, heb je NERO? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ja ik heb Nero 8 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ja ik heb Nero 8 Oké, dat is handig. NERO is niet zo heel moeilijk, maar zelf beschik ik er niet over. Maar deze site geeft je alle informatie om een video DVD te branden. Succes . Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het was niet lullig bedoeld, Sorry.. Dan ga je naar dat sterretje toe, En dan klik je op: Video CD maken. Nu moet je een CD erin steken (een lege!) En dan klik je op toevoegen. Dan geef je de plek aan.. EN dan klik je op volgende. Nu is hij bezig en is hij bijna klaar Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) ik heb aleen dvd's tijmen en hoe voeg ik nou een menu toe Bewerkt: 14 september 2008 door Radio Es. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) De ondertieteling moet je met AVI converter er onder zetten maar dat programmatje is geen freeware. Bewerkt: 14 september 2008 door Dwayne Forge Reageren
SS4ALL Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 De ondertieteling moet je met AVI converter er onder zetten maar dat programmatje is geen freeware. Of gebruik ConvertXtoDVD als je daaraan kunt komen liefst versie 2 NIET 3, dan kan je de subs toevoegen en een menu maken. Reageren
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Met een brander en Nero Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Gebruik het programma WINAVI om de ondertiteling er op te zetten. Ik weet dat je er op de meeste site´s voor moet betalen. Maar lang niet overal. Ik weet niet meer waar ik die van mij vandaan heb. Maar ik heb hem wel gratis en hij werkt prima. Oja je moet wel even vob sub installeren anders heeft het allemaal geen zin.(voor de ondertiteling) Ik weet niet of ik een link mag geven maar als je bij google even vobsub dowloaden intikt moet het wel lukken. Oja mocht het niet lukken om de dvd met nero te branden gebruik dan dvd fap dit programma werkt prima. je kan er zelfs originele dvdtjes in 10 minuten meer kopieren.[/font] En geheel gratis allemaal Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) ik wil geen winavi gebruiken want dan komt er een watermerk op mijn film @ SS4ALL is dit de goede dan: http://www.downloadplaats.nl/390/download/...XtoDVD-2.1.html volgens mij niet want als ik hem wil installeren staat er toch 3 Bewerkt: 14 september 2008 door Radio Es. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ik wil geen winavi gebruiken want dan komt er een watermerk op mijn film @ SS41 is dit de goede dan: http://www.downloadplaats.nl/390/download/...XtoDVD-2.1.html Nee dat watermerk krijg je alleen als je een versie hebt gedownload waar je voor moet betalen. Dit watermerk zal weg gaan als je er voor hebt betaald. Maar dit is echt niet nodig. xxx Ik kan helaas geen links of verdere info hierover geven op het gta forum. Want dan gaat het een beetje de illegale kant op om het programma te downloaden. >>> Door Thundercover: Plaats er dan ook geen informatie over...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.