Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze heb ik gemaakt:

V1

2v8j152.jpg

V2

fck3l0.jpg

Ik wil graag jullie tips enz.

Edit: Mijn naam zit er niet bij omdat het nergens goed paste.

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Hmm..ik vind hem een beetje saai. Jak heeft een erg opvallende haarkleur, misschien kun je die kleur nog wat vaker terug laten komen (in de tekst bijvoorbeeld).

Geplaatst:

Okee, bedankt. Zelf vond ik de tekst zo wel goed en dat hij saai was dat wist ik ook wel maar ik had geen idee hoe ik het had moeten vullen.

Wie nog meer?

Geplaatst:

Voor een beginner is dit een zeer goede sig. Maar ik moet altijd eens de minpuntjes opnoemen. :D

De render is om te beginnen niet goed ingeblend, waardoor die er op geplakt lijkt. Die lijn is mooi geprobeerd, maar hij loopt daar gewoon. Je zou hem beter een beetje rond de render moeten laten draaien en/of rond de tekst. De achtergrond is nogal makkelijk, maar hij valt wel mee. De tekst valt niets op aan te merken, die is toppie!

Verder zou je nog een diepte in je render kunnen steken, dit doe je door een nieuwe layer aan te maken, zwart op de achtergrond te brushen, en wit op de render. Dan zet je die layer op Overlay of Soft Light, en daarna kan je wat met de opacity spelen. Veel succes verder! :tu:

Voor deze sig geef ik je 65%.

Geplaatst:

Een erg gemakkelijke sig. De bg is een paarse achtergrond met 1 lichtblauwe brush er overheen. Je render is niet ingeblend. Probeer die de volgende keer meer in te blenden. Probeer de volgende keer ook meer effecten toe te voegen. Hij oogt nu erg saai.

Geplaatst: (bewerkt)
Voor een beginner is dit een zeer goede sig. Maar ik moet altijd eens de minpuntjes opnoemen. :D

De render is om te beginnen niet goed ingeblend, waardoor die er op geplakt lijkt. Die lijn is mooi geprobeerd, maar hij loopt daar gewoon. Je zou hem beter een beetje rond de render moeten laten draaien en/of rond de tekst. De achtergrond is nogal makkelijk, maar hij valt wel mee. De tekst valt niets op aan te merken, die is toppie!

Verder zou je nog een diepte in je render kunnen steken, dit doe je door een nieuwe layer aan te maken, zwart op de achtergrond te brushen, en wit op de render. Dan zet je die layer op Overlay of Soft Light, en daarna kan je wat met de opacity spelen. Veel succes verder! :tu:

Voor deze sig geef ik je 65%.

Ik zal wel even een V2 maken met jou'n tips. :Y Bedankt iedereen voor de Rates. :)

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Je sig is nu alleen blauw, misschien kan je er nog een ander kleurtje bij maken? B.v. door alle layers te kopiëren, en twee keer layer > new layer adjustment > color balance, dan kies je twee leuke kleuren en gun je van de bovenste paar layers (die je gekopieërd hebt) wat weg. Tadaa meer kleur!

Geplaatst:

Hee :D

De Sig. die ik heb gekocht :D

Ik vind hem heel mooi,

ik vind Jak er daar stoer op staan,

ik bezit Jak 2 en 3 op m'n PS2...

Beetje fan dus ^_^

10/10 :D

MegaPilot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...