Jump to content

weapon.dat

Recommended Posts

Geplaatst:

yo ik had een weapon.dat die weapon damage vergroot, ok ma dan zijn de snelheden sloom, ik weet waar ik meot kijken maar ik weet niet wat ik moet veranderen, ik heb een g36 als ak47 dan zou wel fijn zijn als ie net zo snel was als in echt;) :

MP5				INSTANT_HIT	40.0 90.0	353	-1		4	uzibad	999	 100		0.51 -0.01  0.20	0  0	0.75 1.1 	 6  9  7	 6  9  6  30	7001
$ MP5				INSTANT_HIT	45.0 95.0	353	-1		4	uzi		999	 100		0.51 -0.01  0.20	1  250	1.0	 1.3 	 6  9  7	 6  9  6  30	7011
$ MP5				INSTANT_HIT	50.0 90.0	353	-1		4	uzi		999	 100		0.51 -0.01  0.20	2  999	1.2  1.5 	 6  9  7	 6  9  6  30	7031

wat moet ik verandere om hem snller of langzamer te maken, bijv de tec-9 heb ik een andere mod er op en die wil ik juist langzamer laten schieten, ik wel es es keer geprobeerd sneller te maken ma dan word me aim in game ook giga groot zegma, dat richtkruis de recoil word dan te groot dusi k heb denk te veel geedit kan iemand mij helpen te zeggen welke codes ik meot verandere ?

Geplaatst:

Data van wapens kun je het beste en makkelijkste editten met behulp van een werkende en overzichtelijke editor. Als je even de programma's lijst had gechecked, had je gezien dat er een dergelijke tool tussen staat: de Ammunation-tool. Downloaden, uitpakken, opstarten, weapons.dat laden en gaan met die banaan!

Check dus voortaan eerste even de programma's lijst voor het te vragen, er staan nog veel meer handige programma's bij in het modden makkelijker maken en daardoor makkelijker.

Geplaatst:
Data van wapens kun je het beste en makkelijkste editten met behulp van een werkende en overzichtelijke editor. Als je even de programma's lijst had gechecked, had je gezien dat er een dergelijke tool tussen staat: de Ammunation-tool. Downloaden, uitpakken, opstarten, weapons.dat laden en gaan met die banaan!

Check dus voortaan eerste even de programma's lijst voor het te vragen, er staan nog veel meer handige programma's bij in het modden makkelijker maken en daardoor makkelijker.

probleem is dak al rot veel programmas heb geprobeerd maar allemaal errors, doe ik het liever met de hand, ma goedi k probeer dees er ook maar bij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...