AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Wil ze alleen maar vrienden blijven? ieder keer na een date probeer ik naar binnen te komen, zegt ze bijv: ''dont be a creep, we are just friends'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlpheNoord Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ja ze wil enkel vrienden blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ja ze wil enkel vrienden blijven.ik dus niet weet wat me te doen staat dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ja ze wil enkel vrienden blijven.ik dus niet weet wat me te doen staat dan je moet dr gewoon dumpen en online gaan daten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ja ze wil enkel vrienden blijven.ik dus niet weet wat me te doen staat dan je moet dr gewoon dumpen en online gaan daten Alleen lezen als je hebt uitgespeelt:Op het eind kan je kiezen deal of revenge, bij deal gaat roman dood en bij revenge kate, dus kies ik weer voor revenge, en ik date al de hele tijd met kiki en binnenkort weer iemand[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.