Jump to content

[WIP] King Dedede's Offroader

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

DOWNLOAD

Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten :Y Voor wie niet weten wie King Dededede is:

king_dedede_ssbb_lg.jpg

En wie niet weten waar hij van is:

kirby.jpg

Maarja ontopic:

screenie1.jpg

EDIT:

DededesOffroader5.jpg

DededesOffroader6.jpg

DededesOffroader7.jpg

Oude WIP:

DededesOffroader4.jpg

DededesOffroader3.jpg

DededesOffroader2.jpg

DededesOffroader1.jpg

2deurKirbyoftheStarsDededesAuto2008.jpg

Slideshow: Dedede's Offroader Slideshow

Meningen _O_ (BTW: WIP, nog niet af!)

Bewerkt: door Beagle

Toen je het zei heb ik het meteen gedaan Stefaneke, want ik heb een paar models van jou gezien :klap: En het werkt inderdaad heel goed voor koplampen en de loop *joepie* :dans: . Alleen krijg je dan niet 10x zoveel poly's meer?

Porgress: Ik ben hem nu aan het texturen :eten:

EDIT: Weet iemand heeel toevallig hoe je verschillende textures die op een object zijn gemapd kan blenden?

Geplaatst:

Ik vind hem best geslaagd.

KUTGW!

En, heb je alleen dat ene plaatje gebruikt?

Lijkt me sowieso lastig, maar met een plaatje al helemaal.

Later,

Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten :Y Voor wie niet weten wie King Dededede is:

En wie niet weten waar hij van is:

Maarja ontopic:

Meningen _O_ (BTW: WIP, nog niet af!)

Ik vind het een zeer geslaagde mod alleen ik heb een vraag:

Op de screens is die klep achter op die buis open en op de andere dicht, Kan dit ook ingame gedaan worden? En welk voertuig wil je het laten replacen?

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik ben net klaar met school 8) [Laatste uur viel uit :dans::dans:]

Timske
Dank je Timske :tu: , en ja het is inderdaad mijn eerste werk, want vragen + vragen is geen werk toch? ^_^
FerryN
Dank je :tu: Ja, heb alleen dit plaatje gebruikt. Ik vind Kirby erg leuk en heb dus ook alle afleveringen er van. Dus daar kon ik ook nog spieken. EN, dat plaatje heb ik uitgeknipt van Aflevering 7 :engel:
Zamg0d1
Zoals het hoort: Dank je :tu: En je weet zelf wel dat bijna elke auto in SA een voor en achterklep heeft. Dus ik ga mijn kleppen wel gebruiken. Je kan hem niet zelf open doen, maar dat gebeurt wel eens als je ergens tegen aan rijdt, dat vliegt die klep open, en als je dan hard rijd vliegt de hele klep eraf. En ik weet niet in welke plaats ie komt, waarschijnlijk de Humvee (die bij het leger staat), of ik voeg hem toe aan San Andreas.

BTW: Texturen bijna af, wie wil de screens zien.... :bier: .....?

[sCREENS: Je moet even wachten tot de edit HAHAHA :7]

Geplaatst:
Ik ben net klaar met school 8) [Laatste uur viel uit :dans::dans:]
Timske
Dank je Timske :tu: , en ja het is inderdaad mijn eerste werk, want vragen + vragen is geen werk toch? ^_^
FerryN
Dank je :tu: Ja, heb alleen dit plaatje gebruikt. Ik vind Kirby erg leuk en heb dus ook alle afleveringen er van. Dus daar kon ik ook nog spieken. EN, dat plaatje heb ik uitgeknipt van Aflevering 7 :engel:
Zamg0d1
Zoals het hoort: Dank je :tu: En je weet zelf wel dat bijna elke auto in SA een voor en achterklep heeft. Dus ik ga mijn kleppen wel gebruiken. Je kan hem niet zelf open doen, maar dat gebeurt wel eens als je ergens tegen aan rijdt, dat vliegt die klep open, en als je dan hard rijd vliegt de hele klep eraf. En ik weet niet in welke plaats ie komt, waarschijnlijk de Humvee (die bij het leger staat), of ik voeg hem toe aan San Andreas.

BTW: Texturen bijna af, wie wil de screens zien.... :bier: .....?

[sCREENS: Je moet even wachten tot de edit HAHAHA :7]

Wil je het ook laten schieten? Dan zal je de Tank moeten vervangen. Alleen kun je hem ook gewoon adden aan SA. En nog een vraagje: Wat word je volgende mod?

Ja, ik zat ook al te denken aan een tank ja :Y (neemt niet weg dat het goed idee was ^_^ )

Screens: *Het stuur en handvaten + richter is nog niet getextured*

DededesOffroader5.jpg

DededesOffroader6.jpg

DededesOffroader7.jpg

En Zamg0d1: Ik heb nog een hovercraftmod liggen, die ga ik stiekem "Releasen" als een nieuwe mod ^_^ Als niemand het maar leest :7

Maar wat de volgende mod zal zijn weet ik zo gauw niet :erm:

Maar als ie af is weet ik wel iets :tu:

Grz Beagle

Geplaatst:
Ja, ik zat ook al te denken aan een tank ja :Y (neemt niet weg dat het goed idee was ^_^ )

En Zamg0d1: GEHEIME TEKST

Grz Beagle

Ziet er echt goed uit hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...