Beagle Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) DOWNLOAD Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten Voor wie niet weten wie King Dededede is: En wie niet weten waar hij van is: Maarja ontopic: EDIT: Oude WIP: Slideshow: Dedede's Offroader Slideshow Meningen (BTW: WIP, nog niet af!) Bewerkt: 2 november 2008 door Beagle Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ziet er goed uit. Voor welke GTA is het? III, VC of SA? In ieder geval wel erg leuk. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hij wordt voor San andreas, en hij is eigenlijk bijna klaar Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je moet smoothing groups gebruiken jonguh . Ziet er naiz uit . KUTgW Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Toen je het zei heb ik het meteen gedaan Stefaneke, want ik heb een paar models van jou gezien En het werkt inderdaad heel goed voor koplampen en de loop *joepie* . Alleen krijg je dan niet 10x zoveel poly's meer? Porgress: Ik ben hem nu aan het texturen EDIT: Weet iemand heeel toevallig hoe je verschillende textures die op een object zijn gemapd kan blenden? Bewerkt: 14 september 2008 door Beagle Reageren
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Goed werk man, ben er van onder de indruk. Volgens mij het eerste werk dat ik van je zie Reageren
FerryN Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik vind hem best geslaagd. KUTGW! En, heb je alleen dat ene plaatje gebruikt? Lijkt me sowieso lastig, maar met een plaatje al helemaal. Later, Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten Voor wie niet weten wie King Dededede is: En wie niet weten waar hij van is: Maarja ontopic: Meningen (BTW: WIP, nog niet af!) Ik vind het een zeer geslaagde mod alleen ik heb een vraag: Op de screens is die klep achter op die buis open en op de andere dicht, Kan dit ook ingame gedaan worden? En welk voertuig wil je het laten replacen? Bewerkt: 15 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik ben net klaar met school [Laatste uur viel uit :dans:] Timske Dank je Timske , en ja het is inderdaad mijn eerste werk, want vragen + vragen is geen werk toch? FerryN Dank je Ja, heb alleen dit plaatje gebruikt. Ik vind Kirby erg leuk en heb dus ook alle afleveringen er van. Dus daar kon ik ook nog spieken. EN, dat plaatje heb ik uitgeknipt van Aflevering 7 Zamg0d1 Zoals het hoort: Dank je En je weet zelf wel dat bijna elke auto in SA een voor en achterklep heeft. Dus ik ga mijn kleppen wel gebruiken. Je kan hem niet zelf open doen, maar dat gebeurt wel eens als je ergens tegen aan rijdt, dat vliegt die klep open, en als je dan hard rijd vliegt de hele klep eraf. En ik weet niet in welke plaats ie komt, waarschijnlijk de Humvee (die bij het leger staat), of ik voeg hem toe aan San Andreas.BTW: Texturen bijna af, wie wil de screens zien.... .....? [sCREENS: Je moet even wachten tot de edit HAHAHA ] Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik ben net klaar met school [Laatste uur viel uit :dans:]Timske Dank je Timske , en ja het is inderdaad mijn eerste werk, want vragen + vragen is geen werk toch? FerryN Dank je Ja, heb alleen dit plaatje gebruikt. Ik vind Kirby erg leuk en heb dus ook alle afleveringen er van. Dus daar kon ik ook nog spieken. EN, dat plaatje heb ik uitgeknipt van Aflevering 7 Zamg0d1 Zoals het hoort: Dank je En je weet zelf wel dat bijna elke auto in SA een voor en achterklep heeft. Dus ik ga mijn kleppen wel gebruiken. Je kan hem niet zelf open doen, maar dat gebeurt wel eens als je ergens tegen aan rijdt, dat vliegt die klep open, en als je dan hard rijd vliegt de hele klep eraf. En ik weet niet in welke plaats ie komt, waarschijnlijk de Humvee (die bij het leger staat), of ik voeg hem toe aan San Andreas.BTW: Texturen bijna af, wie wil de screens zien.... .....? [sCREENS: Je moet even wachten tot de edit HAHAHA ] Wil je het ook laten schieten? Dan zal je de Tank moeten vervangen. Alleen kun je hem ook gewoon adden aan SA. En nog een vraagje: Wat word je volgende mod? Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Ja, ik zat ook al te denken aan een tank ja (neemt niet weg dat het goed idee was ) Screens: *Het stuur en handvaten + richter is nog niet getextured* En Zamg0d1: Ik heb nog een hovercraftmod liggen, die ga ik stiekem "Releasen" als een nieuwe mod Als niemand het maar leest Maar wat de volgende mod zal zijn weet ik zo gauw niet Maar als ie af is weet ik wel iets Grz Beagle Bewerkt: 15 september 2008 door Beagle Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ja, ik zat ook al te denken aan een tank ja (neemt niet weg dat het goed idee was ) En Zamg0d1: GEHEIME TEKST Grz Beagle Ziet er echt goed uit hoor. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik ben nu bezig met ingame zetten (Bah, stomme dummy's) Reageren
Timske Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Lol, ik zoek het niet om mijn map ingame te zetten Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Lol, ik zoek het niet om mijn map ingame te zetten Dat is een zin die ik even niet begrijp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.