Jump to content

[WIP] King Dedede's Offroader

Recommended Posts

Geplaatst:
Lol, ik zoek het niet om mijn map ingame te zetten :7

Dat is een zin die ik even niet begrijp :D

Ik heb een racemap gemaakt en ik zoek het niet om te gaan kloten om hem goed ingame te krijgen. :puh: Snappie?

Geplaatst: (bewerkt)

Nu je die uitleg gezegd hebt en ik lees de zin snap ik t meteen :schater::D

BTW: Als ik even tijd heb wil ik m best voor je mappen hoor :Y

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Wanneer denk je dat hij af is???

Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen :duh: balen als het morgen wordt

ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school.

dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod???

alvast bedankt maat, en tot morguhhh...

Geplaatst:
Wanneer denk je dat hij af is???

Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen :duh: balen als het morgen wordt

ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school.

dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod???

alvast bedankt maat, en tot morguhhh...

Je kan King Dededede's karretje gewoon met de high and mega mod erin zetten, want het enige wat die mod doet is modellen van auto's vervangen ^_^ ff kijken of ik er nog wat aan kan doen :D

Grz, Beagle

Geplaatst:

Omdat Stefaneke zo aan mn kop zeurt :D :D Nee, grapje. Klein screentje in de avond, heb nie zoveel tijd. Morgen maak ik wel een big scene ervan :D BTW± Wielen zijn omgekeerd, moet ik nog wat tegen doen. Wielen zijn wel gaaf hoor, niet zo plat als op dit plaatje :D

screenie1.jpg

Grz, Beagle

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...