Jump to content

MTA 0.5 foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik 0.5 start dan krijg ik een error met " Uw was bezig met een bewerking , deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. MTA zal hierdoor afgesloten worden"

Weet iemand hier wat ik eraan kan doen?

p.s. MTA 0.4.1 doet het wel

Arnout

Bewerkt: door arnout
Geplaatst:

Mmh... Start MTA ook nog daadwerkelijk op? Of krijg je niet eens een schermpje van MTA te zien?

Geplaatst:

dit probleem is ineens opgelost maar nu is er weer iest anders :(

nu zegt ie : You already running MTA , maar ik heb hem niet eens opgestart.

p.s. wat is de site van -XII- (B-team ;) )

Geplaatst:

Start je computer opnieuw op, probeer het dan nog eens...

Het kan zijn dat je even geen internet verbinding had of iets dergelijks toen je het eerst probeerde, en dat ie daardoor vastliep, of misschien kon er geen connectie gemaakt worden met de MTA site, zijn beide factoren waardoor dit probleem veroorzaakt kon worden...

Site van -XII- is dezelfde site als van [XII], het zijn alleen 2 teams om toch het limiet van 12 leden te kunnen verbreken, maar de naam niet te hoeven veranderen naar Majestic Twenty-Four (XXIV) :puh: ...

http://www.clan12.nl dus... :)

Geplaatst:

nopez helaas, nu zegt hij weer " u was bezig met een bewerking , deze is morgelijk verloreen gegaan. MTA moet worden afgesloten"

Geplaatst:

hij doet het!! de firewall was te actief ingesteld en blokeerde het.

thnx voor de reacties furi ;)

Geplaatst:

Ye... Had je dit nu ook wel kunnen vertellen, aangezien ik sinds gister op een andere pc zit, waar een firewall gebruikt wordt, mta werkt ook niet als ie aanstaat bij mij...

Mjah... Yw tho...

Topic closed :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...