Jump to content

Naar Londen...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Al een tijdje volg ik dit forum en sinds vandaag heb ik me aangemeld vanwege een vraag. Ergens op internet gaat een gerucht de ronde dat je na twee uur varen noordwaarts in Londen terecht komt, na vier zuidwaarts op de noordpool en na vele uren oostelijk en westelijk bij wijs van spreken de wereld om bent gegaan... Heeft iemand enige ervaring hiermee. Lijkt me nogal onlogisch.

Geplaatst: (bewerkt)
Ergens op internet gaat een gerucht de ronde dat je na twee uur varen noordwaarts in Londen terecht komt, na vier zuidwaarts op de noordpool en na vele uren oostelijk en westelijk bij wijs van spreken de wereld om bent gegaan... Heeft iemand enige ervaring hiermee. Lijkt me nogal onlogisch.

Volstrekte onzin. Door lang in één richting te vliegen kun je in Liberty City terecht komen (meer informatie). Door te varen zul je echter nergens terecht komen en dan zeker niet in Londen of andere wereldsteden.

Bewerkt: door Jay;

Er zijn genoeg argumenten om die mythe te ontkrachten:

1. Een heleboel mensen zijn al naar het noorden, zuiden, oosten en westen de map uit gevlogen (voor de Territoy Glitch dan wel), en wel meer dan 24 uur soms, maar niemand is in London uitgekomen.

2. De bestanden. Op de eerste plaats zitten er geen models en/of textures van iets wat op london lijkt. Verder zijn er ook geen rare IPL's en IDE's gevonden dus vergeet het maar :puh:

3. Ik ben deze mythe nog nooit tegengekomen, dus het lijkt me dat je dit gewoon ter plekke verzint, maar dat kan ook aan mij liggen. Om me het tegendeel te bewijzen zou je links kunnen posten :)

Door lang in één richting te vliegen kun je naar Liberty City (meer informatie), dat is dan wel weer mogelijk.
Da's ook onzin :puh: Dat kan alleen in de missie Saint Marks Bistro. En buiten die missie zul je gebruik moeten maken van mods, Hidden Interiors en/of trainers. Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Da's ook onzin :puh: Dat kan alleen in de missie Saint Marks Bistro. En buiten die missie zul je gebruik moeten maken van mods, Hidden Interiors en/of trainers.

Om erheen te vliegen zul je inderdaad aan de slag moeten gaan met Hidden Interiors, maar dat betekent niet dat het niet mogelijk is. Ik gaf de link in mijn vorige post ook expres om duidelijk te maken dat je het stappenplan van WikiGTA moet volgen. Uiteindelijk is het dus zeker mogelijk om in Liberty City te geraken, zelfs al heb je een PS2/Xbox. :)

Geplaatst:

Zeker niet onmogelijk, maar niet door de hele tijd naar het oosten te vliegen. Voor die missie is zeg maar een onzichtbare marker gemaakt ergens ver op zee. Dus buiten de missie werkt dat niet. Op de PS2/Xbox moet je dus via de Doherty Garage en dat hele gedoe doen :puh:

Welkom op GTAForum Stephan90 :cya: Fijn dat je geen gast meer wilde zijn en je geregistreerd hebt. ^_^

Zoals hierboven al is gemeld is dit dus volstrekte onzin en zou ik die site niet beschouwen als een betrouwbare bron. Even een quote van die pagina, net boven dat verhaal over vliegen / varen / Londen e.d., wat wel aangeeft dat de informatie daar belabberd is:

las santos is new york

las venture of zo is las vagas

las ferrio of zo is san ferrsisco of zo

• Los Santos (niet las santos) is gebaseerd op Los Angeles (niet New York, daar is Liberty City op gebaseerd)
  • Las Venturas (niet las venture of zo) is gebaseerd op Las Vegas (niet las vagas)
  • San Fierro (niet las ferrio of zo) is gebaseerd op San Francisco (niet san ferrsisco of zo)

M.a.w. als zelfs de namen en informatie van deze drie regels niet eens correct zijn zal ik de rest van de informatie op die pagina ook met een grote korrel zout nemen. Ik raad je met klem aan om WikiGTA te gebruiken! Deze wordt gemaakt door een select groepje leden (met een staat van dienst) van dit forum. >>WikiGTA<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...