-GoldWing- Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hey, ik kan op en hyves gewoon Youtube filmpjes Kijken maar op de site zelf niet. Dan staat er de heletijd U Hebt een oudere Versie Van Macromedia Flash Player of u hebt Javascript uit. Maar die alletwee heb ik gecheckt en ze zijn allebei goed. Hoe moet ik dit oplossen? En als ik een nieuwere versie wil downloaden druk ik op de downloadknop en dan refresht die de pagina gewwoon, dan download die niks. Greetzzz -GoldWing- Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hey, ik kan op en hyves gewoon Youtube filmpjes Kijken maar op de site zelf niet.Dan staat er de heletijd U Hebt een oudere Versie Van Macromedia Flash Player of u hebt Javascript uit. Maar die alletwee heb ik gecheckt en ze zijn allebei goed. Hoe moet ik dit oplossen? En als ik een nieuwere versie wil downloaden druk ik op de downloadknop en dan refresht die de pagina gewwoon, dan download die niks. Greetzzz -GoldWing- Ik neem aan dat de download gewoon een plaatje is met een link? Je kunt dan dus de eigenschappen van dat plaatje zien en dan de koppeling intoetsen in de Adresbalk en dan krijg je het download bestand gewoon. En als dat niet werkt kun je dan heel even de link van de pagina geven want dan kan ik het wel met Rapishare uploaden. Reageren
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Verwijder eerst je macromeda dinges op je pc. Download hem dan nog eens Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Ik heb hier het WinRAR bestand: Bewerkt: 14 september 2008 door Joriz Link naar originele download geven is wel zo aardig. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Eh... jou link werkt niet egt Maar dit is de link:Flash Player Zo snel mogelijk antwoorden graag Greetzzz -GoldWing- Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Eh... jou link werkt niet egt Maar dit is de link:Flash Player Zo snel mogelijk antwoorden graag Greetzzz -GoldWing- ohja ik zie het: Bewerkt: 14 september 2008 door Joriz Nogmaals waarom upload ruimte verspillen als het ook bij Adobe online staat. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het helpt niks, ik heb hem gedwnload en dan krijg ik zo'n rood install pakketje dan gaat die installen en dan doet die het nog steeds niet. Wat doe ik fout? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het helpt niks, ik heb hem gedwnload en dan krijg ik zo'n rood install pakketje dan gaat die installen en dan doet die het nog steeds niet.Wat doe ik fout? Ik zal het niet weten. Doe je precies wat er staat? Misschien moet je eens je oude versie verwijderen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ik heb alles gedaan wat er staat, nog steeds geen resultaat. Maar ik kan ook filmpjes kijken op de site video.google.nl Daar doen ze het wel. Greetzzz -GoldWing- Reageren
straydoggs Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Hee, Ik heb nou al een paar weken een probleempje en ik dacht mischien kunnen jullie mij wel helpen, als ik naar youtube ga en ik wil een filmpje kijken staat er "Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player." Ik heb geen oude versie van flash player heb die niuewe al ongeveer 20 keer gedownload en nu zou ik graag willen weten waar staat dat je javascript aan kan zetten (of uit) Mvg, Straydoggs Edit ik wist niet zeker waar dit topic thuis behoorde dus sorrry voor dat Bewerkt: 14 oktober 2008 door Thundercover Reageren
straydoggs Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb alles gedaan wat er staat, nog steeds geen resultaat.Maar ik kan ook filmpjes kijken op de site video.google.nl Daar doen ze het wel. Greetzzz -GoldWing- ik heb precies hetzelfde probleem hoopte eigenlijk dat iemand hier dat wel op kon lossen helaas:( heb het wel eens eerder gehad maar toen was het opeens weer weg kon ik weer filmpjes bekijken maar nu al weer niet meer Reageren
XiPE Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Heb dat probleem ook gehad, toen lag het aan mijn iTunes denk 'k. Gewoon even verwijderen en terug opnieuw instaleren werkte bij mij. Reageren
straydoggs Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Heb dat probleem ook gehad, toen lag het aan mijn iTunes denk 'k.Gewoon even verwijderen en terug opnieuw instaleren werkte bij mij. itunes verwijderen en opnieuw installeren oke komt voor de bakker heo verwijder ik itunes en zijn dan al me nummers ook gelijk weg? *schaam* -------------------- Helaas nog steeds niks....... >>> Door Thundercover: Berichten samengevoeg, gebruik voortaan de EDIT-knop. Edit2: Je eigen topic inmiddels ook hiermee samengevoegd, zie bericht #10. <<< Bewerkt: 14 oktober 2008 door Thundercover Reageren
.Senne Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 je werkt waarschijnlijk met IE? ga naar youtube in firefox, dan werkt het wel. Bij mij toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.