GTAIVOwns Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat vinden jullie ervan dat er zo veel taxi's rondrijden je ziet er altijd wel een als je rond kijkt. In sommige straten zie je alleen maar taxi's staan. Slaat nergens op ik hoop dat het in de volgende wat beter is. Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 In New York is het nog erger. Wat je ziet in het spel, is niet te vergelijken met de hoeveelheid in New York. Het is juist realistisch dat er zoveel taxi's zijn. Groeten, (:>) Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Die taxi's zijn juist handig gebruik ze altijd Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ja ok maar het is wel heel overdreven Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Dit is een plaatje van taxi's in NY. Hij is niet gephotoshopt (ik heb 'm zelf op die site gezet).\ Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 het is juist realistisch dat er veel taxi's zijn, kijk maar naar bovenstaande afbeelding Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 In NY en ook in LC woont bijna iedereen in flats, dus kunnen ze hun auto nergens kwijt, dus hebben ze een taxi nodig en dat + veel touristen = veel taxi's Reageren
the_dan Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 new york zit idd egt vol met die gele ondingen (eve onthouden..(voor mezelf)(hee een haakje in een haakje in een haakje) lol) gta is leuk(voordat ik het vergeet) Reageren
Twinskyh Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik ben met kerst in New York op Times Square geweest, en de enige voertuigen die ik daar heb zien rijden waren (op kerstparades na) alleen maar taxi's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.