Jump to content

Goeie gratis ant-virusscanner

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

M'n computer begeeft het al een aantal dagen. Soms loopt hij gewoon vast en kan ik niks meer aanklikken. Nou denk ik dat dit een virus is, en gescand moet worden. Kan iemand mij een link geven voor het downloaden van een goede virusscan?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Beste leden,

M'n computer begeeft het al een aantal dagen. Soms loopt hij gewoon vast en kan ik niks meer aanklikken. Nou denk ik dat dit een virus is, en gescand moet worden. Kan iemand mij een link geven voor het downloaden van een goede virusscan?

Alvast bedankt.

Hoi léon,

Ik raad je AVG-Antivirus aan. Dit is een standaard virusscanner, maar hij houd over het algemeen de meeste zooi buiten je PC. De meeste pc's hebben deze standaart ingesteld.

hierbij zou je eventueel nog Hitman Pro 2 kunnen installeren. Dit is een programma met vele verschillende anti-spywareprogrammatjes, die in een grote scan allemaal je pc nakijken. Zie het maar als een grote schoonmaak. Als je deze eens per week laat draaien, met de automatische dagelijkse scan van AVG, is je pc prima beveiligd tegen spyware- en of virussen.

Je download Hitman Pro hier...

Geplaatst:
Beste leden,

Alvast bedankt.

Hoi léon,

Ik raad je AVG-Antivirus aan. Dit is een standaard virusscanner, maar hij houd over het algemeen de meeste zooi buiten je PC. De meeste pc's hebben deze standaart ingesteld.

hierbij zou je eventueel nog Hitman Pro 2 kunnen installeren. Dit is een programma met vele verschillende anti-spywareprogrammatjes, die in een grote scan allemaal je pc nakijken. Zie het maar als een grote schoonmaak. Als je deze eens per week laat draaien, met de automatische dagelijkse scan van AVG, is je pc prima beveiligd tegen spyware- en of virussen.

Je download Hitman Pro hier...

Lekker handig die hitman pro, lekker ff systeembestanden als spyware aanzien en die verwijderen zodat je pc niet meer kan draaien.

Voordelen van hitman pro:

1. Het zijn veel anti spyware programmas bij elkaar

Nadelen;

1. Je ziet niet wat het verwijdert

2. Het kan essentiele bestanden verwijderen zonder dat je het weet.

Ik zou het risico liever niet nemen, en als je dan toch zo wil scannen kun je beter al die programmas apart downloaden, dit levert minder risico op en het geeft hetzelfde resultaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...