NigelSlangen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) hey dit is bij multiplayer niet zo bij single player als je dan pet op hebt en stapt in auto is de pet van je hoofd af en stap je weer uit is de pet weer op en die brian (rondom charakter) heeft ook een pet is ook zo als hij in auto stapt is wel lol Bewerkt: 14 september 2008 door NigelSlangen Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 probeer eens leestekens te gebruiken, want ik snap je niet helemaal Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 dan moet je even beter lezen kloep want het is makkelijk te lezen Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 dan moet je even beter lezen kloep want het is makkelijk te lezen Dan moet ik wel heel dom zijn he, dat ik het niet begrijp... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 En voordat ik reageerde was alweer 75% van dit topic off-topic Voor Kloep: Waar het om gaat is dat in de single-player mode: Zorg dat je een pet draagt. Stap in de auto en je zult zien dat zodra je in de auto stapt je geen pet meer op hebt. Stap weer uit de auto en je heb weer een pet op. In multi-player gebeurt dit niet en ook Brian de radom character heeft een pet op en gebeurt hetzelfde mee. En ik ga er eens op letten. Is me nog niet opgevallen. Goed gevonden Reageren
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Bij Single player wist ik al, maar MP wist ik het niet omdat ik dat niet zo vaak doe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.