Jump to content

PSP signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ap72h0.jpg

Raten plz... ^_^

Wil je trouwens de render van de psp zelf hebben?

PM me maar!

EDIT:

kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die witte hoeken weg krijg?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Addicted2
Geplaatst:
ap72h0.jpg

Raten plz... ^_^

Wil je trouwens de render van de psp zelf hebben?

PM me maar!

EDIT:

Alvast bedankt.

Als PNG opslaan, volgens mij.

Grappig gemaakt, maar het ziet er nogal simpel uit. Het zou mooi zijn als het plaatje uit de PSP lijkt te springen, alsof je het echt beleeft.

ap72h0.jpg

Ik vind hem nog wat kaal, misschien kan je nog wat meer op de background bij die auto maken, of wat leuke effecten in het display van de PSP, dat maakt het een stuk mooier. Ook mis ik een leuk bijpassend fontje. Wel gaaf gedaan hoe je die auto erin hebt gezet.

6/10

EDIT:

Als het goed is was het de onderste layer, (in iedergeval van je background) die moet je namelijk uitvinken zodat je geen achtergrond hebt :)

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

Nee, hij heeft geen background. ;)

Ik heb eerst de PSP gerenderd, en toen gewoon meteen geopend, en er stond geen background bij, alleen Layer 1 (de PSP dus).

Verder heb ik hem bewust erg leeg geglaten, maar ik zal eens kijken of ik wat kan doen met het "eruit springen". :puh:

Geplaatst:

Inderdaad een beetje leeg. Misschien kun je proberen om wat meer op de PSP te zetten waardoor het daadwerkelijk lijkt alsof er een spel gespeeld word. Nu zie je alleen een auto met daaromheen zwart. Succes ermee :tu:

Geplaatst:
Nee, hij heeft geen background. ;)

Ik heb eerst de PSP gerenderd, en toen gewoon meteen geopend, en er stond geen background bij, alleen Layer 1 (de PSP dus).

Vreemd, ik had eens een panda (nu naast mijn sig) uitgeknipt en daarna de achtergrond (background) het oogje uitgevinkt:

screen1rt0.jpg

Dan krijg je dit:

screen2vp2.jpg.

Anders kun je er misschien even een screen van maken?

Geplaatst:
Ik heb niet het oogje uitgevinkt, maar gewoon de hele layer gedeleted, kan dat het zijn?

Jup, je had alleen dat oogje uit moeten vinken. Ik weet niet of er nog een andere manier is, om alsnog voor elkaar te krijgen dat die witte achtergrond wegvalt... Misschien dat iemand anders daar een antwoord op weet.

Lkkr strakke, simpele sig. De render heb je mooi in het schermpje van de PSP verwerkt :) Ik mis eigenlijk nog wat aan deze graphic. probeer eens wat effetjes te creëren ;) Ik denk dat hier wat filtertjes wel mooi staan....

De PSP vind ik een beetje oversharpend. De sig is naar mijn mening nog niet helemaal af....

Loop eens al je layers na om te kijken waar de zijkanten wit zijn. Heb je hem wel als .PNG opgeslagen? Als het dan nog niet lukt: PM mij de .PSD maar, dan kijk ik wel ff.

Edit: ik zie dat het al gelukt is :)

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:
1z48zg3.png

Nice! Dat heb je echt mooi gedaan met die stof wolk :) Misschien zou je nog een leuk font schuin rechts in het schermpje kunnen plaatsen? In de stijl van Need For Speed? (of is die auto daar niet van?)

Geplaatst:
156e3yp.png

Zekers nice geworden, mooi dat je nu ook naast de wagen wat kleur hebt ingebracht :) Die stofwolk heb je er erg mooi uit laten springen, maar ik vind hem iets te overheersend, probeer eens de opacity wat lager te zetten, of hem wat in te krimpen ;) Mooi die twee lichteffectjes, maar nu zitten ze bij de uitlaatstukken, volgens mij moeten ze wat omhoog naar de lampen :7 Mischien kan je nog wat brushes rechts van je auto (abstract, grungie achtig) of mischien een copy van je render maken en hem wat naar rechts toe smudgen, een mooie blendingmode kiezen en mischien nog wat filteren ;)

Over dat font: ik vond deze, die is van NFS: Most Wanted, maar als ik me niet vergis is deze auto ook uit die game....

Hij ziet er zekers goed uit, Addicted2

KIU!

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...