Hackman Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Zoiets heet een bumpje. Ik zal hem wel even raten! De achtergrond die je kunt zien in de draagbare PS is zwart wat ik een beetje saai vind, misschien dat je er een stock in kan plaatsen en dat je die achtergrond dan wat vervaagd zodat het net lijkt alsof hij überhard rijdt! Dat maakt de achtergrond iig wat leuker en mooier want een stilstaande auto waar rook uit komt zegt mij niet zoveel maar dat zal wel weer aan mij liggen. De render is wel mooi alleen ik mis een achtergrond omdat hij nu in het "niets" rijdt en dat vind ik jammer van de render en het de tijd die je erin hebt gestoken. Ook de rook vind ik een van de mooie dingen van de signature en ik vind het dus een hele mooie toevoeging! De PSP zelf vind ik wat aan de saaie kant tegenover de render en achtergrond. Wat mij heel leuk zou lijken is dat je de PSP een andere kleur geeft zoals blauw, groen of iets in die richting want de kleur zwart vind ik nogal saai overkomen. Verder kun je je naam beter weglaten omdat daar gewoon geen geschikte plaats voor is (niet omdat je naam zo saai is!). Ik vind het verder bij elkaar een mooi werkje en ook erg leuk bedacht. Dit is niet negatief bedoelt maar ik maak toch nog even een lijstje met de minpunten (waar ik gelukkig snel klaar mee ben!): Geef de PSP een mooie kleur, zwart is zo saaaaaai! Doe een mooie stock in je PSP, maakt het nog mooier. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn rate, mijn tips hoef je natuurlijk niet te gebruiken want het is immers jou'n creatie maar dan heb ik voor niks een berichtje gemaakt. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Bedankt voor het raten! Enne over mijn naam: De versie die ik het mooist vind, en die ik ook eigenlijk wou laten raten, staat in mijn sig, dus ik geef je volledig gelijk EDIT: Ik ga hem dus niet opnieuw maken, ik verneuk het...Ben vandaag niet zo creatief... Bewerkt: 10 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.