xgaming Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Beste, Ik heb vandaag Adobe Acrobat 8 Professional geïnstalleerd en ik krijg nu de fout melding dat ik eerst een ander programma uit de Adobe Suite moet openen (vb. Photoshop) als ik dit doe en vervolgens een .pdf open in FireFox krijg ik een witte pagina en geen foutmelding meer. Hoe moet ik dit oplossen? Alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Beste,Ik heb vandaag Adobe Acrobat 8 Professional geïnstalleerd en ik krijg nu de fout melding dat ik eerst een ander programma uit de Adobe Suite moet openen (vb. Photoshop) als ik dit doe en vervolgens een .pdf open in FireFox krijg ik een witte pagina en geen foutmelding meer. Hoe moet ik dit oplossen? Alvast bedankt .pdf moet je met Adobe Reader openen, niet met photoshop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Beste,Ik heb vandaag Adobe Acrobat 8 Professional geïnstalleerd en ik krijg nu de fout melding dat ik eerst een ander programma uit de Adobe Suite moet openen (vb. Photoshop) als ik dit doe en vervolgens een .pdf open in FireFox krijg ik een witte pagina en geen foutmelding meer. Hoe moet ik dit oplossen? Alvast bedankt .pdf moet je met Adobe Reader openen, niet met photoshop Dat heet toch Acrobat Reader ? of is dat hetzelfde ? XD Reageren
xgaming Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Dat open ik ook met Adobe Reader. Maar om hem in FF te openen krijg ik eerst een foutmelding die zegt dat ik bijvoorbeeld Photoshop moet openen voordat ik Adobe Reader kan openen. Maar dit gebeurd dus niet als ik PS heb geopend. Dan kan ik nog steeds geen .pdf openen in FF. Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Beste,Ik heb vandaag Adobe Acrobat 8 Professional geïnstalleerd en ik krijg nu de fout melding dat ik eerst een ander programma uit de Adobe Suite moet openen (vb. Photoshop) als ik dit doe en vervolgens een .pdf open in FireFox krijg ik een witte pagina en geen foutmelding meer. Hoe moet ik dit oplossen? Alvast bedankt .pdf moet je met Adobe Reader openen, niet met photoshop Dat heet toch Acrobat Reader ? of is dat hetzelfde ? XD Is het zelfde, Adobe Acrobat Reader.Maar om hem in FF te openen krijg ik eerst een foutmelding die zegt dat ik bijvoorbeeld Photoshop moet openen voordat ik Adobe Reader kan openen. Wat is dat voor onzin, geef eens de exacte foutmelding, want dit kan ik me niet voorstellen. Reageren
xgaming Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Dit is geen onzin anders zou ik het niet posten. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 En als je dan Adobe Reader opent (in een apart venster, niet in FF), in plaats van Photoshop (of allebei)? Ik vind het in ieder geval een rare foutmelding, want Photoshop heeft niks met .pdf-files te maken, maar met .psd-files. Probeer het ook eens met een ander .pdf bestand. Reageren
xgaming Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dan krijg ik een andere foutmelding dat ik Adobe Reader moet afsluiten en het daarna opnieuw moet proberen. Vervolgens doe ik dat, krijg ik een witte pagina in FF Reageren
xgaming Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 *bump* iemand die mij kan helpen? Reageren
Preddy Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Misschien onder Extra > Opties > Toepassingen het programma veranderen waarmee FF die pdfjes opent? Dus Adobe Reader in plaats van Adobe Acrobat. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 doe rechtsklik en dan doel opslaan als; dan opslaan en dan openen met adobe acrobat reader Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.