Jump to content

Hoe heb jij een missie gefaald?

Recommended Posts

Geplaatst:

Titel luid al: Hoe heb jij een missie gefaald?

Deed gewoon een missie met een helicopter & Little Jacob ik moest die andere helicopter neerknallen met die RPG ofzo iets dat was Lj z'n werk dus je moest die helicopter recht houden, dat deed ik maar door iets ik weet niet wat flikkerde me helicopter in de fik dus even later.. *BOEM*

Mission Failed.

Vertel jou gefaalde missie ^_^ .

Starter: Hearts

Geplaatst:
Titel luid al: Hoe heb jij een missie gefaald?

Deed gewoon een missie met een helicopter & Little Jacob ik moest die andere helicopter neerknallen met die RPG ofzo iets dat was Lj z'n werk dus je moest die helicopter recht houden, dat deed ik maar door iets ik weet niet wat flikkerde me helicopter in de fik dus even later.. *BOEM*

Mission Failed.

Vertel jou gefaalde missie ^_^ .

Starter: Hearts

Ik vind het een raar topic :7

Geplaatst: (bewerkt)
Sluit topic maar :duh:

Zo raar is het dus..

Ik vind het een leuk idee voor een topic, maar jammer dat ik GTA IV niet heb. ^_^

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Vind het eigenlijk een onnozel topic

Ik heb die missie van dat je vlad moet vermoorden[/font] een paar keer over moeten doen omdat ik hem wou laten leven inplaats van dood maken[/font] :bonk:

Geplaatst:

in de laatste missie werd ik op geweldig mooie wijze ui de lucht geknald[/font]

leuke topic btw

Geplaatst: (bewerkt)

In de missie van Playboy X, Desctruction for Beginners wou ik vanaf de werkkraan mensen neer sniperen, maar eenmaal boven sprong ik er perongeluk van af.

Wat gevolgd werd door een humoristische val en een harde dood.

Bewerkt: door Gregori
Geplaatst:

ik die missie van phil bell bij de sprunk fabriek. had hem wel 5 keer gefailed.ben ik ijndelijk boven spring ik perongeluk naar beneden :duh:

Geplaatst:

bij die missie dat je Ivan moest killen[/font] ik liep altijd te ver dus was ik zelf dood[/font] :7:schater:

Geplaatst:
bij die missie dat je Ivan moest killen[/font] ik liep altijd te ver dus was ik zelf dood[/font] :7:schater:

Idd, had ik ook, ik dacht dat ik vol moest sprinten, ren ik hem zo voorbij naar beneden -_-'[/font]

Geplaatst:

Dit topic lijkt me nergens voor nodig... Er zijn weinig mensen die zonder missies te falen heel het spel hebben uitgespeeld, en meestal wordt het "te weinig health", "explosie" of dat soort dingen. Lijkt me niet bepaald interessant om het over te hebben, dus daarom... :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...