Jump to content

Hoe heb jij een missie gefaald?


Heart

Recommended Posts

Titel luid al: Hoe heb jij een missie gefaald?

Deed gewoon een missie met een helicopter & Little Jacob ik moest die andere helicopter neerknallen met die RPG ofzo iets dat was Lj z'n werk dus je moest die helicopter recht houden, dat deed ik maar door iets ik weet niet wat flikkerde me helicopter in de fik dus even later.. *BOEM*

Mission Failed.

Vertel jou gefaalde missie ^_^ .

Starter: Hearts

Link to comment
Delen op andere websites

Titel luid al: Hoe heb jij een missie gefaald?

Deed gewoon een missie met een helicopter & Little Jacob ik moest die andere helicopter neerknallen met die RPG ofzo iets dat was Lj z'n werk dus je moest die helicopter recht houden, dat deed ik maar door iets ik weet niet wat flikkerde me helicopter in de fik dus even later.. *BOEM*

Mission Failed.

Vertel jou gefaalde missie ^_^ .

Starter: Hearts

Ik vind het een raar topic :7

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie van Playboy X, Desctruction for Beginners wou ik vanaf de werkkraan mensen neer sniperen, maar eenmaal boven sprong ik er perongeluk van af.

Wat gevolgd werd door een humoristische val en een harde dood.

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic lijkt me nergens voor nodig... Er zijn weinig mensen die zonder missies te falen heel het spel hebben uitgespeeld, en meestal wordt het "te weinig health", "explosie" of dat soort dingen. Lijkt me niet bepaald interessant om het over te hebben, dus daarom... :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...