Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hoe zorg ik dat de monstertruck in de tune plekken kan.. Ik heb hem in de carmods.dat gezet maar ik had ook iets verandert in mijn shoping.dat maar nu door die shopping.dat krijg ik telkens foutmelding. Maar staat de monstertruck dan goed in de carmods.dat en kan iemand even de shopping.dat uploaden? Reageren
Puma Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Je moet als eerste zorgen dat de dummy's voor de tuningparts in de .dff zelf staan. Nadat je dus alle hood-scoop-, sideskirt-, roof-scoop-etc.-dummy's hebt geplaatst op het model zelf, moet je het model eerst als 'tunebaar' instellen in vehicles.ide, waarna je in carmods.dat een nieuwe lijn aanmaakt voor de monstertruck met alle tuningmogelijkheden. Simple as it is . Waarom heb je overigens een backup van shopping.dat nodig? Je kunt toch gewoon verwijderen wat je toegevoegd hebt? Bewerkt: 14 september 2008 door Puma Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als je shopping.dat nog nodig hebt : Shopping.dat Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.