Jump to content

Cartoons in de vorm van

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

Ik wil voor een project een signature maken. Het gaat om een opvallende fleurige signature met verschillende cartoons erin. Een mix van rijke en arme mensen, en verschillende beroepen en functies.

Het moet uitstralen dat degene die het leest zelf dus ook een van deze personages kan ontwikkelen. Dus het moet echt uitnodigend en opvallend zijn.

In principe kan ik wel overweg met Photoshop, maar ik kan maar geen cartoons vinden met dit soort beroepen. Weet iemand een site OID waar ik zoiets kan vinden?

Bvd,

Pennywise

Geplaatst:
Ik zou er zo uit mijn hoofd geen weten, maar mischien eens op Planetrenders.net kijken.... ;)

Dat kwam inderdaad bij mij als eerste in me op, maar heb er eigenlijk niet echt iets kunnen vinden. Alleen maar cartoons zoals pikachu met een kok'smuts op en dat soort onzin.

Ik zoek een echte chef zonder dat deze een bekende cartoon hoeft te zijn. maar het moet dus wel een cartoon zijn, mag ook een gameachtige personage zijn btw. Geen echte foto iig.

Geplaatst:
Wat vind je van deze:

TheSimpsonsEveryoneEver800.jpg

Je kan deze dan verkleinen of er een deel uitknippen als je wil.

Hier kan ik misschien wel wat mee :Y

Bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...