Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Hallo allemaal! Na een tijdje GTA gespeeld te hebben ben ik er (denk ik) achtergekomen hoe je richting aan kunt geven! 1. Geef een waypoint op met wat rechte bochten (kruispunten). 2. Blijf recht en rijd voorzichtig naar het stoplicht en stop voor een rood licht. Als het goed is gaat de auto richting aangeven! Het is mij iets van 3 keer overkomen in een dikke 10 minuten Probeer het maar een paar keer! Misschien kan iemand een foto posten als het lukt, ik heb namelijk een VGA camera op mijn telefoon dus de fotos worden te onduidelijk om te laten zien op de PC. Succes!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Hallo allemaal!Na een tijdje GTA gespeeld te hebben ben ik er (denk ik) achtergekomen hoe je richting aan kunt geven! 1. Geef een waypoint op met wat rechte bochten (kruispunten). 2. Blijf recht en rijd voorzichtig naar het stoplicht en stop voor een rood licht. Als het goed is gaat de auto richting aangeven! Het is mij iets van 3 keer overkomen in een dikke 10 minuten Probeer het maar een paar keer! Misschien kan iemand een foto posten als het lukt, ik heb namelijk een VGA camera op mijn telefoon dus de fotos worden te onduidelijk om te laten zien op de PC. Succes!!!! Ik ga even mijn ps3 aanzetten, hopen dat het lukt. Thnx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 had ik net ook door voordat ik dit topic las had een waypoint ik kijk naar achter en zeg dat me auto de richting aangaf welke kan ik op ging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 bij mij gebeurt dit niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 bij mij gebeurt dit niet Bij mij ook niet , En dat heb ik meerdere keren gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Ik rijd netjes recht, niet te hard, lekker rustig. Ik wacht bij het rode licht, en er gebeurt bij mij niks Zou het nog iets uitmaken in welke auto je rijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Ik rijd netjes recht, niet te hard, lekker rustig. Ik wacht bij het rode licht, en er gebeurt bij mij niks Zou het nog iets uitmaken in welke auto je rijd? waren je richtenaangever en lampen niet kapot?toen ik zag dat het kon reed ik juist keihard over de snel weg te zigzaggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Bewijs graag, want zo te zien snappen mensen niet hoe het werkt (ik ook niet), dus ehh, maak eens een filmpje, plaats 'm op Jijtuub.com en show maar efkes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Bewijs graag, want zo te zien snappen mensen niet hoe het werkt (ik ook niet), dus ehh, maak eens een filmpje, plaats 'm op Jijtuub.com en show maar efkes. 1. klik je map te voor schijn en klik ergens waar je heen wilt, dan heb je de waypoint geplaatst 2. je pakt een auto 3. je gaat voor een rood stoplicht stoppen 4. je drukt op r3 5. je kijkt naar je richting aangever 6. je neemt een bocht naar links of rechts is dat goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Bewijs graag, want zo te zien snappen mensen niet hoe het werkt (ik ook niet), dus ehh, maak eens een filmpje, plaats 'm op Jijtuub.com en show maar efkes. Nou omdat je het zo donders aardig vraagt kijk ik morgen wel of ik iets kan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Ik ga het ook proberen vanavond. Ik heb capture apparatuur, en neem het op als het lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Ik rijd netjes recht, niet te hard, lekker rustig. Ik wacht bij het rode licht, en er gebeurt bij mij niks Zou het nog iets uitmaken in welke auto je rijd? waren je richtenaangever en lampen niet kapot?toen ik zag dat het kon reed ik juist keihard over de snel weg te zigzaggen Mijn lichten zijn niet kapot Ik heb namelijk een code waarmee ik de auto weer kan healen Maar ik rijd gewoon rustig naar het stoplicht toe, wacht tot het groen is en rijd dan, maar de richtingaanwijzer doet het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Je moet wel stilstaan voor het rode licht anders werkt het niet. Ik rijd netjes recht, niet te hard, lekker rustig. Ik wacht bij het rode licht, en er gebeurt bij mij niks Zou het nog iets uitmaken in welke auto je rijd? waren je richtenaangever en lampen niet kapot?toen ik zag dat het kon reed ik juist keihard over de snel weg te zigzaggen Mijn lichten zijn niet kapot Ik heb namelijk een code waarmee ik de auto weer kan healen Maar ik rijd gewoon rustig naar het stoplicht toe, wacht tot het groen is en rijd dan, maar de richtingaanwijzer doet het niet Ik heb hetzelfde, ik heb het op een Hakumai, Banshee en PCJ geprobeerd, geen enkele wou het doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Het lukt niet hoor. Ik heb het ongeveer 30 minuten geprobeerd. Moet je iets veranderen in je instellingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.