Hayte Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 ik stop best vaak voor een stoplicht en mij is het nooit gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 mij lukt het ook niet maarja ik ben ook een gek en andere waarschijnlijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snelwegfreak Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 pfff... jullie geloven die onzin toch zeker niet... mark moet wel schateren van het lachen als hij ziet dat iedereen erin tuimelt. en ohja: in de beginpost staat: ''rechte bochten'' WTF? Rechte Bochten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 geprobeerd en niet gelukt.volgens mij kan dat gewoon niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 geprobeerd en niet gelukt.volgens mij kan dat gewoon niet hoor. Het kan idd niet voordat ik bewijs heb gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 pfff... jullie geloven die onzin toch zeker niet...mark moet wel schateren van het lachen als hij ziet dat iedereen erin tuimelt. en ohja: in de beginpost staat: ''rechte bochten'' WTF? Rechte Bochten? Ik ga het nog een paar keer proberen. Als het lukt neem ik het op. Want ik heb al 30 minuten geprobeerd zonder resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 ....Ik ben erg benieuwd hiernaar, luitjes! Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Na al die maanden..... De verschillende topics die er al over zijn gemaakt...... Het enorme aantal pogingen die er al zijn geweest..... Is het dus nog steeds mogelijk om met 1 simpele post een hoop spelers bezig te houden.... (Zelfs om spelers te laten zeggen dat het hun ook is gelukt....) Wat een lol maar het kan niet voordat ik bewijs heb gezien hiervan.... En daar wachten we al heel lang op.... Topic starter... Voor de mensen die het nog steeds proberen... Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 @ LangeDraak en snelwegfreak( ?) Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt. Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 @ LangeDraak en snelwegfreak( ?)Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt. Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten.. als je geen filmpje post hoe moeten wij het dan weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 gewoon heel simpel, voor er bewijs is, kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 @ LangeDraak en snelwegfreak( ?)Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt. Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten.. Bedoel je hiermee dat je niet de enige bent die het daadwerkelijk heeft meegemaakt,of dat je niet de enige bent die BEWEERT het daadwerkelijk meegemaakt te hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 @ LangeDraak en snelwegfreak( ?)Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt. Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten.. Bedoel je hiermee dat je niet de enige bent die het daadwerkelijk heeft meegemaakt,of dat je niet de enige bent die BEWEERT het daadwerkelijk meegemaakt te hebben? Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar daarna ook niet meer geprobeert dus ik denk dat het iets zeldzaams is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Hmz, werkt niet. Maar auto's in GTA IV hebben kuren. Als soms rijd je dat ding gewoon half total loss, maak je nog een stunt, stap je uit om die vette Sultan te pakken, knalt er een taxi op je auto en gaat opeens het alarm af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 tja die taxi schauffers in liberty city kunnen gewoon niet rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.