Bozzy Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Ik heb GTA IV zelf niet, maar volgensmij werkt het als volgt: Ga met je auto voor een stoplicht staan (ookal maakt het volgensmij niet uit waar je staat). Ga stil staan, en stuur simpelweg naar rechts. Als je rechts sturen ingehouden houdt (zonder vooruit te gaan) gaat ie mischien knipperen... Gezien in een andere game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Ik heb GTA IV zelf niet, maar volgensmij werkt het als volgt:Ga met je auto voor een stoplicht staan (ookal maakt het volgensmij niet uit waar je staat). Ga stil staan, en stuur simpelweg naar rechts. Als je rechts sturen ingehouden houdt (zonder vooruit te gaan) gaat ie mischien knipperen... Gezien in een andere game Dat heb je idd onder andere bij Driver , maar niet bij GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 @ LangeDraak en snelwegfreak( ?)Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt. Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten.. Euhhh Mark ?? We zijn nu een twee weken verder en ik vraag me af of je al bewijs hebt..... Of lukt het niet Leuk dat je mij betweter noemt maar als je het spel vanaf de release al hebt..... Regelmatig speelt..... Al eerder dit soort dingen geprobeert hebt..... Weet je waar je over praat Dan ben je geen betweter maar een kenner!!!! Dat zijn twee verschillende dingen maar goed ik wacht met smart op je bewijs... En ik zal er lang op kunnen wachten denk ik.... Nogmaals succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 ja het duurt wel erg lang misschien zat je in een taxi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 ja het duurt wel erg lang misschien zat je in een taxi? lijkt me eerlijk gezegt vrij onlogisch omdat dat in eerder versies van gta ook al niet was, maar als hij het wel heeft gezien en strax bewijs heeft lijkt het me qwel vet ! ga effe uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Dit is totale onzin. Ik weet niet wie dit fabeltje heeft bedacht maar zoiets als richting aangeven kan helaas niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DutchStyle Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 volgens mij werkt het alleen maar als je een auto jat die z'n richtingaanwijzer al aan heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 volgens mij werkt het alleen maar als je een auto jat die z'n richtingaanwijzer al aan heeft gaat hij dan niet uit? want ik heb da telkens XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Is dat dan niet je autoalarm ofzo? Want ik denk ook niet dat het kan hoor... ik wil net als de anderen eerst bewijs zien. Mn controller zijn battterij is al bijna op dus ik ga het niet verspillen tot het oplaadsnoer er is Maar op wat heb je het dan 'gespeeld' (of beweer je het in ieder geval)? XBOX, PC, PS3... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Dit is niet mogelijk. Iedereen die het beweert lult uit zen nek. Ik heb het al verscheidene keren en dit is dus niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij lult inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin... 1. Alleen Mark beweert het 2. Rockstar heeft er niets over gezegd 3. Nu wachten ze (ik niet, ik heb het topic pas ontdekt ) zolang op bewijs maar dat is er nog niet... Bewerkt: 9 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij liegt inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin... 1. Alleen Mark beweert het 2. Rockstar heeft er niets over gezegd 3. Nu wachten ze (ik niet, ik heb het topic pas ontdekt ) zolang op bewijs maar dat is er nog niet... wtf is uit je nek liegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij liegt inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin... 1. Alleen Mark beweert het 2. Rockstar heeft er niets over gezegd 3. Nu wachten ze (ik niet, ik heb het topic pas ontdekt ) zolang op bewijs maar dat is er nog niet... wtf is uit je nek liegen? Oeps verkeerd getypt, bedoelde natuurlijk 'lullen'. Ik pas het wel even aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 DOE HIER NOU IN GODSNAAM EEN SLOTJE OP! GTAForum is er voor problemen, weetjes,leuke dingen enz. DUS NIET VOOR LEUGENS EN/OF FABLELTJES!!! dus wat mij betreft: :slotje: :slotje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Vraagje: moet dit trouwens niet bij het geruchten topic? Of zie ik het nou verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.