Jump to content

Richting aangeven

Mark B.

Recommended Posts

Ik heb GTA IV zelf niet, maar volgensmij werkt het als volgt:

Ga met je auto voor een stoplicht staan (ookal maakt het volgensmij niet uit waar je staat). Ga stil staan, en stuur simpelweg naar rechts. Als je rechts sturen ingehouden houdt (zonder vooruit te gaan) gaat ie mischien knipperen...

Gezien in een andere game :)

Delen op andere websites

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

6

• TahR78

6

• GekkieJ01

5

• AXIO

4

Ik heb GTA IV zelf niet, maar volgensmij werkt het als volgt:

Ga met je auto voor een stoplicht staan (ookal maakt het volgensmij niet uit waar je staat). Ga stil staan, en stuur simpelweg naar rechts. Als je rechts sturen ingehouden houdt (zonder vooruit te gaan) gaat ie mischien knipperen...

Gezien in een andere game :)

Dat heb je idd onder andere bij Driver :puh:, maar niet bij GTA IV :N

Delen op andere websites

@ LangeDraak en snelwegfreak( :? ?)

Het lijkt mij beter voor jullie dat jullie even normaal reageren op een topic als dit totdat het tegendeel bewezen is aangezien ik niet de enige ben die dit wel heeft meegemaakt.

Ik zal het wel weer proberen, en als het lukt zullen al jullie betweters het ook weten..

Euhhh Mark ??

We zijn nu een twee weken verder en ik vraag me af of je al bewijs hebt.....

Of lukt het niet :schater:

Leuk dat je mij betweter noemt maar als je het spel vanaf de release al hebt.....

Regelmatig speelt.....

Al eerder dit soort dingen geprobeert hebt.....

Weet je waar je over praat :Y

Dan ben je geen betweter maar een kenner!!!! Dat zijn twee verschillende dingen :bonk:

maar goed ik wacht met smart op je bewijs... En ik zal er lang op kunnen wachten denk ik.... :duh:

Nogmaals succes

Delen op andere websites

ja het duurt wel erg lang misschien zat je in een taxi? :engel:

lijkt me eerlijk gezegt vrij onlogisch omdat dat in eerder versies van gta ook al niet was, maar als hij het wel heeft gezien en strax bewijs heeft lijkt het me qwel vet ! ga effe uitproberen :clown:

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Is dat dan niet je autoalarm ofzo? Want ik denk ook niet dat het kan hoor... ik wil net als de anderen eerst bewijs zien. Mn controller zijn battterij is al bijna op dus ik ga het niet verspillen tot het oplaadsnoer er is :puh: Maar op wat heb je het dan 'gespeeld' (of beweer je het in ieder geval)? XBOX, PC, PS3...

Delen op andere websites

Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij lult inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin...

1. Alleen Mark beweert het

2. Rockstar heeft er niets over gezegd

3. Nu wachten ze (ik niet, ik heb het topic pas ontdekt :puh:) zolang op bewijs maar dat is er nog niet...

Bewerkt: door TahR78
Delen op andere websites

Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij liegt inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin...

3. Nu wachten ze (ik niet, ik heb het topic pas ontdekt :puh:) zolang op bewijs maar dat is er nog niet...

wtf is uit je nek liegen?

Delen op andere websites

Leek me al vrij raar dat het mogelijk was. In elk geval dan moet Mark het alarm van de auto gezien hebben dat denk ik wel, of hij liegt inderdaad gewoon uit zijn nek. Kan hier niet een slotje op want het is toch onzin...

wtf is uit je nek liegen?

Oeps verkeerd getypt, bedoelde natuurlijk 'lullen'. Ik pas het wel even aan :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...