homeboy-m5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 hoi ik heb gta sa knight rider mod ik heb alles gedaan gemod enzo maar ik start het spel hij laad maar als je hewt menu ziet (zo als new game en zo) slaat ie af en de 2e versie lukt wel maar is erg saai wat nu? Reageren
Arthis Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Kan je mischien iets duidelijker zijn? Is de mod wel voor de versie van S.A. die jij hebt? Als je versie twee hebt zie je dat in het hoofdmenu rechtonderin (correct me if i'm wrong), heb je versie een, dan staat er niks Suc6.... Reageren
homeboy-m5 Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 ik heb gta san andreas en i zag die knight rider mod maar dat was versie 1 en die is echt vet maar ik had hem gedownload en ik had alles gedaan maar toen starte ik het spel en toen sloeg ie af maar dat doewt ie niet in versie twee o ja en in versie 1 heb je een sami nodig een sa mod installer maar dan zegt hij dat hij niks kan vinden dus wat nu? Reageren
wizzyboy12 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ik hoop dat het nog zin heeft maar wat dacht je van een nieuw .ASI loader hij zit standard bij het automatische instalatie ding. gewoon kijken bij de map cleo en dan asi loader en dan copy paste op de plek waar je gta sa.exe ook staat. ik had dit probleem ook maar zo heb ik het opgelost Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik denk dat hij na 1 jaar wel een oplossing heeft gevonden. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik denk dat hij na 1 jaar wel een oplossing heeft gevonden. Zou je denken? Reageren
wizzyboy12 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik hoop dat het nog zin heeft maar wat dacht je van een nieuw .ASI loader hij zit standard bij het automatische instalatie ding. gewoon kijken bij de map cleo en dan asi loader en dan copy paste op de plek waar je gta sa.exe ook staat. ik had dit probleem ook maar zo heb ik het opgelost het was dus de bedoeling dat mensen die dit googleden de oplossing wel vonden en niet verder hoefde te zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.