homeboy-m5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ik heb gta 4 op de xbox 360 en ik heb gehoord dat de achter bak open kan maar hoe weten jullie hoe? Reageren
Arthis Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Een maat van mij heeft GTAIV voor de 360 en ik ben er vrij zeker van dat de achterbak behalve mischien bij sommige missie's niet open kan.... Wel vind ik het vet dat als je heel hard tegen een gebouw aan rijdt, je door de voorruit vliegt XD Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Een maat van mij heeft GTAIV voor de 360 en ik ben er vrij zeker van dat de achterbak behalve mischien bij sommige missie's niet open kan.... Wel vind ik het vet dat als je heel hard tegen een gebouw aan rijdt, je door de voorruit vliegt XDja lol op die manier kan het ook wel, maar als je er iets in wil stoppen kan iet Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Dit is mogelijk bij geloof ik 1 missie, waarbij je een lijk naar een dokter moet brengen. Verder is dit in het spel niet mogelijk Reageren
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Dit is mogelijk bij geloof ik 1 missie, waarbij je een lijk naar een dokter moet brengen. Verder is dit in het spel niet mogelijk Deze missie is voor Elizabeth[/font]. Alleen dan is mogelijk om hem dicht te maken, voor de rest kan het niet. Of je moet hem open rijden. Reageren
prolite1 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) plaats uw auto voor een muur boem bang achterbak open Bewerkt: 15 september 2008 door prolite1 Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 plaats uw auto voor een muur boem bang achterbak open Zoals al eerder vermeld in dit topic... Dan kun je er alsnog niks in doen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 maar hij gaat wel open lol en meestal valt hij dan gewoon weer dicht. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 maar hij gaat wel open lol en meestal valt hij dan gewoon weer dicht. Of hij valt er af Kortom, daar heb je niks aan Reageren
AXIO Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dit is mogelijk bij geloof ik 1 missie, waarbij je een lijk naar een dokter moet brengen. Verder is dit in het spel niet mogelijk Deze missie is voor Elizabeth[/font]. En bij een missie van Phil Bell Reageren
rubbie92 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 als er een langs de kant staat die er iets aan het uit halen is , steel je deze auto en heb je een auto met open koffer . da is nie handig ------> je kan er niets insteken Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 als er een langs de kant staat die er iets aan het uit halen is , steel je deze auto en heb je een auto met open koffer . da is nie handig ------> je kan er niets insteken en als je hem steelt rent die man/vrouw weg en valt de kofferbak dicht Reageren
prolite1 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 nee hoor je hebt nog een missie waar de achterbak openblijft. de missie waar roman opgesloten zit in een kofferbak. daarna moet je met hem naar huis en staat zijn huis in de fik als je de auto pakt met de open kofferbak, dan blijft hij de hele tijd open. maar als je je auto laat repareren dan gaat de kofferbak weer dicht. maar je kan er niks in doen(denk ik) ps:ik had een granaat door de raam van een auto gegooid.en hij ontplofte in de auto. lol ik wist niet dat dat kon Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 zucht hier is al een topic van8-) slotjes rulezz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.