davingy Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 welke cheats zijn slecht voor de 100% te halen????? daarmee bedoel ik welke cheats ik zeker niet mag gebruiken om het spel totaal uit te spelen. ik heb het verhaal zelf al volledig uit gespeeld maar ik weet niet zeker als ik nu alle cheats gebruik ik wel de 100% haal .daar heb ik schrik voor. hopelijk kan iemand mij dar en antwoord opgeven.alvast bedankt .greetz davingy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ik raad je aan om geen cheats te gebruiken en vertrouwen op je eigen kunsten als je toch cheats wilt gebruiken dan kan ik je niet helpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 kan je beter ook niet reageren, hij weet vast zelf ook wel dat cheaten vals spelen is... Ik ken wel een foute: -riot cheat(chaos). Dan kan je den missie Madd Dog niet meer spelen. En ik weet een foute mod: -andromada vervangen door een grotere, dan zit hij tijdens missie verdant meadows in de grond, en kan je er niet in rijden. Meer ken ik er zelf niet, maar altijd voorzichtig doen met mods en cheats. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 kan je beter ook niet reageren, hij weet vast zelf ook wel dat cheaten vals spelen is... Ik ken wel een foute: -riot cheat(chaos). Dan kan je den missie Madd Dog niet meer spelen. En ik weet een foute mod: -andromada vervangen door een grotere, dan zit hij tijdens missie verdant meadows in de grond, en kan je er niet in rijden. Meer ken ik er zelf niet, maar altijd voorzichtig doen met mods en cheats. Hij heeft het over IV. Ik denk dat auto spam cheats niet zo gevaarlijk zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Hij mag toch zelf weten of hij cheat of niet ? het is zijn spel. de health en weapons cheats zijn volgens mij ongevaarlijk maar de autospawn cheats zijn dat wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 kan je beter ook niet reageren, hij weet vast zelf ook wel dat cheaten vals spelen is... Ik ken wel een foute: -riot cheat(chaos). Dan kan je den missie Madd Dog niet meer spelen. En ik weet een foute mod: -andromada vervangen door een grotere, dan zit hij tijdens missie verdant meadows in de grond, en kan je er niet in rijden. Meer ken ik er zelf niet, maar altijd voorzichtig doen met mods en cheats. Dat is voor SA, dit is IV. CHEATS ZIJN DOM!!cheat is alleen nodig voor de mensen die er niets van bakken, dat ze cheat nodig hebben om het te halen, dus als je cheat gebruikt: -ga een ander spel spelen, GTA is te moeilijk voor je das alles wat ik heb te zeggen Ik gebruik ook cheats, maar heb ze niet gebruikt om de storyline te behalen, daar was het me te makkelijk voor. Tevens, is volgens mij alleen de wapen cheats en health en armor cheats schadelijk bij achievements, maar wanneer je niet saved, zijn ze totaal niet schadelijk Maar zou het niet weten als je gecheated hebt, dat je geen 100% meer kan doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Volgens mij zijn de auto cheats niet gevaarlijk maar die andere wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 volgens mij is die voor de helicoptter ook gevaarlijk kan je namenlijk archievments ook neit mee halen dus doet vast iets verkeerds Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xeppie Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Maak een nieuwe savegame aan. Ga naar een safehouse en save the game in een ander slot. Load die savegame en gebruik je cheats. Als je weer zonder cheats verder wilt spelen laad je gewoon de oude savegame. Als je het spel opnieuw opstart laad hij als het goed is de standaard savegame die je op het begin van het spel heb aangemaakt. Dus als je dan weer wilt cheaten moet je even de andere savegame laden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) CHEATS ZIJN DOM!!cheat is alleen nodig voor de mensen die er niets van bakken, dat ze cheat nodig hebben om het te halen, dus als je cheat gebruikt: -ga een ander spel spelen, GTA is te moeilijk voor je das alles wat ik heb te zeggen dus omdat ik cheat gebruik bak ik er niks van? Bewerkt: 15 september 2008 door danoontje_nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuks6 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 CHEATS ZIJN DOM!!cheat is alleen nodig voor de mensen die er niets van bakken, dat ze cheat nodig hebben om het te halen, dus als je cheat gebruikt: -ga een ander spel spelen, GTA is te moeilijk voor je das alles wat ik heb te zeggen dus omdat ik cheat gebruik bak ik er niks van? Full Health and Armor , nu kun je Walk Free niet meer halen, evenals One Man Army. Full health armor and ammunation; Nu kun je Clean the Main Streets niet meer halen. Weapons 1; Clean the main streets is onhaalbaar. Weapons 2 ;Clean the Main streets is onhaalbaar. Remove Niko's Wanted Level; Nu kun je One Man Army en Clean the Main Streets niet meer halen. Spawn Annihilator Heli; Nu kun je One Man Army en Walk Free niet meer halen. Dit zijn SCHADELIJKE cheats! Hoop dat dit je verder helpt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 CHEATS ZIJN DOM!!cheat is alleen nodig voor de mensen die er niets van bakken, dat ze cheat nodig hebben om het te halen, dus als je cheat gebruikt: -ga een ander spel spelen, GTA is te moeilijk voor je das alles wat ik heb te zeggen dus omdat ik cheat gebruik bak ik er niks van? Full Health and Armor , nu kun je Walk Free niet meer halen, evenals One Man Army. Full health armor and ammunation; Nu kun je Clean the Main Streets niet meer halen. Weapons 1; Clean the main streets is onhaalbaar. Weapons 2 ;Clean the Main streets is onhaalbaar. Remove Niko's Wanted Level; Nu kun je One Man Army en Clean the Main Streets niet meer halen. Spawn Annihilator Heli; Nu kun je One Man Army en Walk Free niet meer halen. Dit zijn SCHADELIJKE cheats! Hoop dat dit je verder helpt Dus de auto cheats zoals: de comet ofzo zijn niet schadelijk. en die voor die moters ook niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 nee alle voertuigen cheats zijn niet schadelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heart Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Hij mag toch zelf weten of hij cheat of niet ? het is zijn spel. de health en weapons cheats zijn volgens mij ongevaarlijk maar de autospawn cheats zijn dat wel. Ja maar mensen raden hem ook aan om voorzichtig te doen, zo bedoelen ze het niet. Mijn tip is het zelfde als de anderen, niet cheaten maar als je zelf wilt dan hou ik je niet tegen Ik weet niet of deze cheat werkt of niet maar doe TANK ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supermann Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 CHEATS ZIJN DOM!!cheat is alleen nodig voor de mensen die er niets van bakken, dat ze cheat nodig hebben om het te halen, dus als je cheat gebruikt: -ga een ander spel spelen, GTA is te moeilijk voor je das alles wat ik heb te zeggen dus omdat ik cheat gebruik bak ik er niks van? Full Health and Armor , nu kun je Walk Free niet meer halen, evenals One Man Army. Full health armor and ammunation; Nu kun je Clean the Main Streets niet meer halen. Weapons 1; Clean the main streets is onhaalbaar. Weapons 2 ;Clean the Main streets is onhaalbaar. Remove Niko's Wanted Level; Nu kun je One Man Army en Clean the Main Streets niet meer halen. Spawn Annihilator Heli; Nu kun je One Man Army en Walk Free niet meer halen. Dit zijn SCHADELIJKE cheats! Hoop dat dit je verder helpt @ tuks 6 zijn dat de missies? want ik kan het niet op wikigta vinden of zijn dan de extras ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts