Jump to content

Lijkt LC op 'n stad?


ivrh

Recommended Posts

Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met een daarbij horend groot aantal auto's en mensen?

Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen?

:tu:

Bewerkt: door ivrh
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met daarbij horend een groot aantal auto's en mensen?

Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen?

:tu:

GTA IV speelt zich af in het voormalige New York.

Er zitten heel veel gebouwen in GTA IV die in het echt ook in New York zitten.

Er zijn veel taxi's te zien in en veel mooie auto's als midden in de stad rijdt,net als New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met daarbij horend een groot aantal auto's en mensen?

Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen?

:tu:

Ik zelf vind dat het wel echt op een stad lijkt, en ik denk de meeste ook wel. Veel gebouwen met bekende gebouwen en ook veel taxi, andere auto's etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je melden dat Liberty City zeker een stads-gevoel geeft, mede door het realisme en de verschillende afgeleide steden. Als je een goed beeld wil hebben van Liberty City en alles wat daar bij komt kijken, raad ik je deze pagina van WikiGTA aan. Het geeft een compleet beeld van de steden, gebouwen en natuurlijk de verwijzingen naar het echte New York. Daarnaast zijn er nog diverse pagina's op WikiGTA te vinden waar je veel uit af kunt lijden.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

De stad is hevig, veel meer dan voorheen, geïnspireerd op New York. Liberty City bestaat nu uit vier boroughs verdeeld over drie eilanden, plus het eiland Alderney dat is gebaseerd op New Jersey.

Behalve het uiterlijk wordt ook de sfeer van New York geparodieerd. Liberty City is evenals New York een stad die nooit slaapt. Iedere buurt heeft een eigen sfeer, variërend van het overdreven commerciële Algonquin tot en met de achterbuurten in Bohan. Criminaliteit speelt vanzelfsprekend een grote rol in de stad. Niko krijgt onder andere te maken met een aantal Russische criminelen in Broker en corrupte agenten van het LCPD. In het begin van het spel zijn sommige bruggen van Liberty City afgesloten wegens een terroristische dreiging.

Bron: WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met daarbij horend een groot aantal auto's en mensen?

Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen?

:tu:

GTA IV speelt zich af in het voormalige New York.

Er zitten heel veel gebouwen in GTA IV die in het echt ook in New York zitten.

Er zijn veel taxi's te zien in en veel mooie auto's als midden in de stad rijdt,net als New York.

Voormalig..? Ik denk dat je niet precies weet wat het woord inhoudt, maar je het toch gebruikt.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer een dorp met hoge gebouwen, de hoeveelheid auto's en mensen zijn veel te laag, bovendien lijken de wegen nergens op, waar zijn de mooie 5 baans 1 way avenues zoals in NY ? Ik zie alleen zielige 2 baans weggetjes :(, die ook nog eens 50 meter verder op altijd leeg zijn. Ik hoopte dat ze met GTA IV eindelijk die pop-up zouden fixen, de consoles zouden genoeg cpu power moeten hebben om meer mensen/voertuigen bij te houden... En een goeie pc al helemaal...

Ik vind het gewoon teleurstellend, ik hoopte zo iets te zien :

http://image.motortrend.com/f/green/new-yo...traffic-jam.jpg

Maarja, misschien ooit, in gta 8 ofzo :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer een dorp met hoge gebouwen, de hoeveelheid auto's en mensen zijn veel te laag, bovendien lijken de wegen nergens op, waar zijn de mooie 5 baans 1 way avenues zoals in NY ? Ik zie alleen zielige 2 baans weggetjes :(, die ook nog eens 50 meter verder op altijd leeg zijn. Ik hoopte dat ze met GTA IV eindelijk die pop-up zouden fixen, de consoles zouden genoeg cpu power moeten hebben om meer mensen/voertuigen bij te houden... En een goeie pc al helemaal...

Ik vind het gewoon teleurstellend, ik hoopte zo iets te zien :

http://image.motortrend.com/f/green/new-yo...traffic-jam.jpg

Maarja, misschien ooit, in gta 8 ofzo :puh:.

zeker ja, ik ben ook wel eens in New York geweest, bijv. op Broadway staan soms een stuk of 100 mensen voor 1 stoplicht tegelijk in het echt. Gta 4 heeft te weinig mensen en auto's om het op New York te laten lijken

zoals hier bijv.:

http://www.davidmacd.com/images/new_york/1...time_square.jpg

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer een dorp met hoge gebouwen, de hoeveelheid auto's en mensen zijn veel te laag, bovendien lijken de wegen nergens op, waar zijn de mooie 5 baans 1 way avenues zoals in NY ? Ik zie alleen zielige 2 baans weggetjes :(, die ook nog eens 50 meter verder op altijd leeg zijn. Ik hoopte dat ze met GTA IV eindelijk die pop-up zouden fixen, de consoles zouden genoeg cpu power moeten hebben om meer mensen/voertuigen bij te houden... En een goeie pc al helemaal...

Ik vind het gewoon teleurstellend, ik hoopte zo iets te zien :

http://image.motortrend.com/f/green/new-yo...traffic-jam.jpg

Maarja, misschien ooit, in gta 8 ofzo :puh:.

Van die files zijn er bewust uitgelaten omdat het rijden door de stad anders niet te doen was. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...