FerryN Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik vind het meer een dorp met hoge gebouwen, de hoeveelheid auto's en mensen zijn veel te laag, bovendien lijken de wegen nergens op, waar zijn de mooie 5 baans 1 way avenues zoals in NY ? Ik zie alleen zielige 2 baans weggetjes , die ook nog eens 50 meter verder op altijd leeg zijn. Ik hoopte dat ze met GTA IV eindelijk die pop-up zouden fixen, de consoles zouden genoeg cpu power moeten hebben om meer mensen/voertuigen bij te houden... En een goeie pc al helemaal...Ik vind het gewoon teleurstellend, ik hoopte zo iets te zien : http://image.motortrend.com/f/green/new-yo...traffic-jam.jpg Maarja, misschien ooit, in gta 8 ofzo . zeker ja, ik ben ook wel eens in New York geweest, bijv. op Broadway staan soms een stuk of 100 mensen voor 1 stoplicht tegelijk in het echt. Gta 4 heeft te weinig mensen en auto's om het op New York te laten lijken zoals hier bijv.: http://www.davidmacd.com/images/new_york/1...time_square.jpg Och God, Als dat ook in IV was, moest je bedenken als je er een granaat middenin gooit, honderden mensen rennen en vliegen. Of als er stuk of 50 mensen over de zebrapad lopen, en jij daar toevallig aan komt rijden en ze schept, dat gevoel, niet te beschrijven. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Och God,Als dat ook in IV was, moest je bedenken als je er een granaat middenin gooit, honderden mensen rennen en vliegen. Of als er stuk of 50 mensen over de zebrapad lopen, en jij daar toevallig aan komt rijden en ze schept, dat gevoel, niet te beschrijven. Jep Dat gevoel Lijkt me heerlijk maar de vraag is of je ps3/xbox360 dat aankan... Dan heeft hij een hoop te berekenen.... Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Nu zou hij dat denk ik niet aankunnen, dan gaat het beeld happeren. Mischien bij de volgende consoles. Reageren
weaponmr Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Nu zou hij dat denk ik niet aankunnen, dan gaat het beeld happeren. Mischien bij de volgende consoles. bij de xbox 924 en de ps 5 ofsow pas denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.