Jump to content

Lijkt LC op 'n stad?


ivrh

Recommended Posts

Ik vind het meer een dorp met hoge gebouwen, de hoeveelheid auto's en mensen zijn veel te laag, bovendien lijken de wegen nergens op, waar zijn de mooie 5 baans 1 way avenues zoals in NY ? Ik zie alleen zielige 2 baans weggetjes :(, die ook nog eens 50 meter verder op altijd leeg zijn. Ik hoopte dat ze met GTA IV eindelijk die pop-up zouden fixen, de consoles zouden genoeg cpu power moeten hebben om meer mensen/voertuigen bij te houden... En een goeie pc al helemaal...

Ik vind het gewoon teleurstellend, ik hoopte zo iets te zien :

http://image.motortrend.com/f/green/new-yo...traffic-jam.jpg

Maarja, misschien ooit, in gta 8 ofzo :puh:.

zeker ja, ik ben ook wel eens in New York geweest, bijv. op Broadway staan soms een stuk of 100 mensen voor 1 stoplicht tegelijk in het echt. Gta 4 heeft te weinig mensen en auto's om het op New York te laten lijken

zoals hier bijv.:

http://www.davidmacd.com/images/new_york/1...time_square.jpg

Och God,

Als dat ook in IV was, moest je bedenken als je er een granaat middenin gooit, honderden mensen rennen en vliegen.

Of als er stuk of 50 mensen over de zebrapad lopen, en jij daar toevallig aan komt rijden en ze schept, dat gevoel, niet te beschrijven.

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Och God,

Als dat ook in IV was, moest je bedenken als je er een granaat middenin gooit, honderden mensen rennen en vliegen.

Of als er stuk of 50 mensen over de zebrapad lopen, en jij daar toevallig aan komt rijden en ze schept, dat gevoel, niet te beschrijven.

^_^

Jep Dat gevoel :Y

Lijkt me heerlijk maar de vraag is of je ps3/xbox360 dat aankan...

Dan heeft hij een hoop te berekenen.... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...