Limbolander Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 nu een hele noob vraag, heb altijd gta gespeeld op de ps2, nu ook gta voor de pc voor op school te spelen, maar met welke knop klap jeje vliegtuigwielen in? alvast bedankt Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Zodra je in de lucht bent moet je op 2 drukken Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 oke bedankt Reageren
Arthis Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Voor er nog meer vragen over de besturing komen.... neem deze lijst van Wiki ff door Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nog iets! Je kunt ook op NUM + Drukken Reageren
vice infernusX Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 lijkt me zo cool zoveel mogelijkheden in san andreas je kunt zelf de wielen van een vliegtuig inklappen had ik san andreas maar vice infernus Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 lijkt me zo cool zoveel mogelijkheden in san andreas je kunt zelf de wielen van een vliegtuig inklappen had ik san andreas maar vice infernus Moet je hem kopen, zag hem laatst liggen voor maar liefst 15 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.