Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Ik ben zelf al een aantal weken bezig met proberen mooie sigs te maken, maar het lukt maar niet, zoals jullie wel hebben kunnen zien , vandaar nu dan maar dit lijstje: Type: 3 tot 5 signature's Stijl: Strak en stoer Grootte: max 500x150, 450x150 vind ik altijd wel een mooie maat, maar als je daar niet op kunt werken, is een ander natuurlijk ook goed Afbeelding: Zie onder voor een aantal links naar renders, uiteraard mag je van mij zelf ook iets uitkiezen, zolang het maar mooie sportauto's zijn. Tekst: The Car Dealers; Name; Rang. Het liefst zou ik de PSD krijgen, zodat ik de naam en rang kan veranderen voor de leden. Uiteraard wordt je wel herrinerd als maker van de sigs Rand: 1 pixel in de kleur die er bij past Kleuren: Maakt niet uit, ligt eraan wat voor een render je hebt. Render (optioneel): Op elke signature één render van een auto Extra (optioneel): Graag zou ik erg mooie signature's zien, die er echt uitblinken. Een erg ervaren Designer dus Ik heb al werken gezien van bv Dizzee en M4X die me erg bevielen *hint* Render 1 Render 2 Render 3 Render 4 Render 5 Eigen ideeën mogen natuurlijk ook altijd. Veel succes ermee! Bewerkt: 15 september 2008 door Kloep Reageren
M4X Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik doe ze wel, ik post ze z.s.m Reageren
Kloep Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dank u Neem je tijd Ik heb liever volgende week hele spectaculaire dan over een uurtje die ik zelf ook kan maken Reageren
M4X Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Hier is de eerste dan: http://i37.tinypic.com/2hd6usj.jpg Als je tevreden bent met het resultaat dan volgt de rest zo snel mogelijk. Niet tevreden? Geld terug! Reageren
Kloep Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Hij is erg mooi gemaakt, alleen ik mis een tekstje met de naam Maar verder is hij erg mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.