Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hallo, Ik heb sinds een aantal weken dat mijn dvd-speler van mijn pc niet meer werkt. Als mijn PC gewoon staat, doet hij helemaal niks meer. Hij gaat niet meer open en leest niks meer. Gek genoeg, als ik mijn PC neerleg, gaat hij wel open, maar leest alsnog niks. Wie weer wat dit probleem kan zijn en wat ik hier het beste aan kan doen? Dank Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik denk dat je gewoon een nieuwe DVD-speler moet kopen. Een speler herstellen gaat niet zo makkelijk. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Ik denk dat je gewoon een nieuwe DVD-speler moet kopen. Een speler herstellen gaat niet zo makkelijk. Jammer Ik dacht namelijk, hij is nog niet kapot doordat hij het liggend wel redelijk doet, maar goed Dank u Bewerkt: 15 september 2008 door Kloep Reageren
ikt Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Haal hem eens euit en schud ermee, er is een kans dat er iets is losgeraakt, zoals een klein draadje dat wel contact maakt wanneer die ligt. Er zijn 4 opties: 1: Als je handig bent kun je hem uit mekaar schroeven en kijken wat er mis is. 2: Als je nog garantie hebt, terugbrengen. 3: Laten maken. 4: Een nieuwere kopen. Ik heb zelf een CD speler uit mekaar kunnen halen zonder iets te slopen, maar het in elkaar zetten ging niet zo goed. Bewerkt: 15 september 2008 door ikt Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Haal hem eens euit en schud ermee, er is een kans dat er iets is losgeraakt, zoals een klein draadje dat wel contact maakt wanneer die ligt. Er zijn 4 opties:1: Als je handig bent kun je hem uit mekaar schroeven en kijken wat er mis is. 2: Als je nog garantie hebt, terugbrengen. 3: Laten maken. 4: Een nieuwere kopen. Ik heb zelf een CD speler uit mekaar kunnen halen zonder iets te slopen, maar het in elkaar zetten ging niet zo goed. Daarom ga ik er liever niet mee sleutelen , ik koop wel een nieuwe. Kan nooit erg duur zijn Reageren
FerryN Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik had dat ook, mijn 2 dvd branders wouden niks doen, Heb de stroomkabel aangedrukt en toen deed ie het weer goed. Eentje heb ik weer werkend gekregen door er een flinke klap aan de voorkant te doen . Reageren
Kloep Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik had dat ook, mijn 2 dvd branders wouden niks doen, Heb de stroomkabel aangedrukt en toen deed ie het weer goed. Eentje heb ik weer werkend gekregen door er een flinke klap aan de voorkant te doen . Met mijn temperament zijn er al klappen uitgedeeld En nee, dat is niet de rede, want daarvoor deed hij het ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.