Tha Real G. Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Sony begint verkoop draagbare PlayStation in VS Uitgegeven: 25 maart 2005 11:27 Laatst gewijzigd: 25 maart 2005 15:24 WASHINGTON - Liefhebbers van computerspelletjes in de Verenigde Staten kunnen vanaf dit weekeinde hun hart ophalen. Vlak voor Pasen gaf Sony het startsein voor de verkoop van zijn draagbare PlayStation. De Japanse elektronicagigant is daarmee de strijd aangegaan met Nintendo, dat met zijn Gameboy in dit segment marktleider is. bron nu.nl Reageren
Baffie Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Heel leuk om uit te geven, maar moeten er wel spellen voor zijn, als ik zie dat GTA: PSP pas in Juni ofzo uitkomt en ik zélf nog geen spellen weet die voor de PSP gemaakt zijn, zal het nog wel een heel poosje duren voordat we precies weten wat de PSP zal brengen. Maar in ieder geval kunnen we al wel vast oefenen met de toetsen ervan :lol: . Reageren
W3sl3y Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Heel leuk om uit te geven, maar moeten er wel spellen voor zijn, als ik zie dat GTA: PSP pas in Juni ofzo uitkomt en ik zélf nog geen spellen weet die voor de PSP gemaakt zijn, zal het nog wel een heel poosje duren voordat we precies weten wat de PSP zal brengen. Maar in ieder geval kunnen we al wel vast oefenen met de toetsen ervan :lol: . jawel ik zag laatst in de PU een rally spel staan voor de PSP. alleen ik vond hem niet egt zow mooi het leek meer op een mooi PS1 spel. me 200ste B) :ooolala: Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Die van mij ook besteld via ebay Freek Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 zoveel spellen zijn er nog niet, dus waarom nu uitgeven terwijl er nog bijna niks op de markt is? Tja het is een hebbedingetje dus... Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 hoeveel spellen zijn er dan tot nu toe Reageren
boyd12 Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ape Escape: On The Loose ATV Offroad Fury: Blazin' Trails Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dynasty Warriors FIFA Soccer 2005 Gretzky NHL Lumines Metal Gear Acid MLB MVP Baseball NBA NBA Street Showdown Need For Speed Underground Rivals NFL Street 2 Unleashed Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Smart Bomb Spider-Man 2 Tiger Woods PGA Tour Tony Hawk's Underground 2 Remix Twisted Metal: Head-On Untold Legends: Brotherhood of the Blade Wipeout Pure World Tour Soccer dat zijn volgens mij alle gereleasde games voor de PSP Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Ape Escape: On The LooseATV Offroad Fury: Blazin' Trails Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dynasty Warriors FIFA Soccer 2005 Gretzky NHL Lumines Metal Gear Acid MLB MVP Baseball NBA NBA Street Showdown Need For Speed Underground Rivals NFL Street 2 Unleashed Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Smart Bomb Spider-Man 2 Tiger Woods PGA Tour Tony Hawk's Underground 2 Remix Twisted Metal: Head-On Untold Legends: Brotherhood of the Blade Wipeout Pure World Tour Soccer dat zijn volgens mij alle gereleasde games voor de PSP Niet veel?? Ik vind dat een aardig lijstje voor een (portable) console die net uit is... Bewerkt: 29 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) Ape Escape: On The LooseATV Offroad Fury: Blazin' Trails Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dynasty Warriors FIFA Soccer 2005 Gretzky NHL Lumines Metal Gear Acid MLB MVP Baseball NBA NBA Street Showdown Need For Speed Underground Rivals NFL Street 2 Unleashed Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Smart Bomb Spider-Man 2 Tiger Woods PGA Tour Tony Hawk's Underground 2 Remix Twisted Metal: Head-On Untold Legends: Brotherhood of the Blade Wipeout Pure World Tour Soccer dat zijn volgens mij alle gereleasde games voor de PSP Midnight club 3 dub edition ook erbij :lol: Je kan ook op de Playstation site gaan kijken Bewerkt: 21 april 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
zupadomien Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ik las dat de psp in australie en nieuwzeeland ook pal als zoals in europa weet iemand waneer dat hij in australie uitkomt dan kan je hem inporteren en europese games enzo erop spelen Reageren
Timotees Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Geplaatst: 22 april 2005 Ape Escape: On The LooseATV Offroad Fury: Blazin' Trails Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dynasty Warriors FIFA Soccer 2005 Gretzky NHL Lumines Metal Gear Acid MLB MVP Baseball NBA NBA Street Showdown Need For Speed Underground Rivals NFL Street 2 Unleashed Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Smart Bomb Spider-Man 2 Tiger Woods PGA Tour Tony Hawk's Underground 2 Remix Twisted Metal: Head-On Untold Legends: Brotherhood of the Blade Wipeout Pure World Tour Soccer dat zijn volgens mij alle gereleasde games voor de PSP daarmee kan je een end vooruit spelen... Reageren
666robin666 Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 het lijkt mij wel leuk die psp Reageren
Colleke1 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Maar er zit tog ook een mp-3 speler op en je kan tog dingen erop zetten via de memory stick. Het maakt me dan nie veel uit dat er nog niet zo veel spellen zijn. B) Reageren
diluca Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Bij ons in het dorp heeft een winkel hem ook al lang geimporteerd uit Amerika, hij is hier al best lang te koop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.