Jump to content

DJ set


Fedmas

Beste merk  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk Merk moet ik kiezen om mee te beginnen?

    • Pioneer
      6
    • JB systems
      1
    • Sony
      5
    • Andere(meld even welke)
      0


Recommended Posts

Ik zou gewoon eerste beginnen met (goede) 2de hands set.

Zoals aangegeven in draaien erg duur en bovendien ben je ook in een leeftijd met experimenteren. (denk ik, ik ken je leeftijd niet, bovendien ik daar van meespreken :puh:)

Dus let goed op, want misschien zul je het leuk vinden voor een half jaar en dan niet meer.

Het is ook niet omdat je DJ bent dat je gelijk waar mag draaien, je moet eerste goed oefenen, maar dat weet je wel al.

het is maar mijn mening, maar ik wou het je eventjes zeggen omdat ik kan meespreken over opvliegingen van korte duur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fedmas

    27

  • Fiegel5

    17

  • Sjoelie

    11

  • Wazuup

    7

Top Posters In This Topic

Hier een goede site voor DJ-spul. Klik

En waarom zou je je laptop erbij gebruiken ? Je kunt toch ook gewoon liedjes op cd branden, of op een usb/MicroSD kaart zetten ?

Want als je met je DJ-Set op de laptop wilt draaien wordt dat duur. Je hebt daar speciale dingen voor nodig iets zoals : LiveScratch. De precieze prijs weet ik niet maar het is ieder geval duurder dan 500 €.

En als je het echt goedkoop wilt houden kun je het best met draaitafels beginnen. Die hebben lagerde prijzen dan CD-spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een goede site voor DJ-spul. Klik

En waarom zou je je laptop erbij gebruiken ? Je kunt toch ook gewoon liedjes op cd branden, of op een usb/MicroSD kaart zetten ?

Want als je met je DJ-Set op de laptop wilt draaien wordt dat duur. Je hebt daar speciale dingen voor nodig iets zoals : LiveScratch. De precieze prijs weet ik niet maar het is ieder geval duurder dan 500 €.

En als je het echt goedkoop wilt houden kun je het best met draaitafels beginnen. Die hebben lagerde prijzen dan CD-spelers.

Nou geef jij die jongen een site, terwijl ie niet weet wat hij kopen moet. Hij kan wel vanalles door elkaar mixen, maar dat word ie ook niet wijzer van. Zoiets moet je kiezen met een speciaal iemand...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het onneens met een paar dingen die gezegt worden! meneer wil starten met mixen en er wordt gezegt dat hij toch wel een budget nodig heeft van 3000 euro! wat heeft hij dan nodig om te beginnen? 2x CDJ800 MkII en een DJM 800 ofzo :N lijkt me toch niet iets om mee te beginnen. en vijf kanalen heb je denk ook niet nodig om te beginnen. Maar dat is mijn mening :Y je zou als beginner wel rond kunnen komen van 600 euro denk ik dan, maar dan heb je natuurlijk geen Pioneer spul

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het onneens met een paar dingen die gezegt worden! meneer wil starten met mixen en er wordt gezegt dat hij toch wel een budget nodig heeft van 3000 euro! wat heeft hij dan nodig om te beginnen? 2x CDJ800 MkII en een DJM 800 ofzo :N lijkt me toch niet iets om mee te beginnen. en vijf kanalen heb je denk ook niet nodig om te beginnen. Maar dat is mijn mening :Y je zou als beginner wel rond kunnen komen van 600 euro denk ik dan, maar dan heb je natuurlijk geen Pioneer spul

Ga je hem wibra huismerk aanbieden dan? Je kan die jongen ook 3 kanaal's geven, dan heeft ie binnen nu en een jaar een nieuwe nodig omdat ie wil uitbreiden. Ik zit zelf met 6 kanalen, en die zijn ook allemaal vol.. Bovendien is 600 wel heel weinig, een fatsoenlijke microfoon kost al 200..

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk als hij geld overheeft is het uiteraard verstandiger om meteen iets beters te kopen, en als hij net niet genoeg geld heeft voor cdj's kan hij beter even doorsparen. maar hij heeft nu 120 euro en denk dat hij wel kan beginnen met Numark oid, je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat hij het niet vaak zal verplaatsen ;)

Ik wil ook beginnen, had dit setje gezien

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-c...ct-details.html

je begint dan wel laag, dat is waar :Y maar als beginnende bedroom dj toch wel goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens bedankt :7

ik ga hard zoeken (bij ons in Kappelle is goede winkel voor dat soort stuf dus ik ga daar maar eens kijken.)

Alleen ik denk idd dat 3000€ wel veel is maarjaa k zal kijken hoever ik kom.

[DJRobin] volgens mij is het verboden om gebrande CD's te gebruiken

[Fliegel5] idd ben ik er ook al agter dat ik niet 2e hand moet doen

Meer tips worden met open armen ontvangen

p.s. ik ben idd nog jong:13 jaar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een goede site voor DJ-spul. Klik

En waarom zou je je laptop erbij gebruiken ? Je kunt toch ook gewoon liedjes op cd branden, of op een usb/MicroSD kaart zetten ?

Want als je met je DJ-Set op de laptop wilt draaien wordt dat duur. Je hebt daar speciale dingen voor nodig iets zoals : LiveScratch. De precieze prijs weet ik niet maar het is ieder geval duurder dan 500 €.

En als je het echt goedkoop wilt houden kun je het best met draaitafels beginnen. Die hebben lagerde prijzen dan CD-spelers.

Nou geef jij die jongen een site, terwijl ie niet weet wat hij kopen moet. Hij kan wel vanalles door elkaar mixen, maar dat word ie ook niet wijzer van. Zoiets moet je kiezen met een speciaal iemand...

Ik gaf hem die site omdat hij dan kan kijken wat je ongeveer alles kost en wat je ermee kunt.

@Fedmas, Nee hoor als jij het legaal hebt gedownload hebt mag het. en branden mag altijd. zolang je het maar niet verkoopt en in huiselijke

Bewerkt: door DJRobin
Link to comment
Delen op andere websites

Woon je in kappele in zeeland? dan moet je beslist even naar goes rijden! daar is een hele goede winkel vind ik.

kan je ook uitproberen kijken wat je ligt weet je ;)

Hee

Ik woon zelf in Goes:D welke winkel moe ik dan hebbn?

p.s. k woon in Overzuid in de buurt v t ziekenhuisje:D

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat kan natuurlijk wil, als je wil kan je pioneer, numark, technics en wat dan ook gewoon aansluiten op elkaar :tu: maar woon je nou in zeeland?

ooh oke, kijk maar op www.bax-shop.nl ze hebben een showroom op het industrieterrein vlakbij de Mcdonalds, albert plensmanweg ofzoiets dacht ik ;) veel succes!

Bewerkt: door Sjoelie
Link to comment
Delen op andere websites

nee dat kan natuurlijk wil, als je wil kan je pioneer, numark, technics en wat dan ook gewoon aansluiten op elkaar :tu: maar woon je nou in zeeland?

ooh oke, kijk maar op www.bax-shop.nl ze hebben een showroom op het industrieterrein vlakbij de Mcdonalds, albert plensmanweg ofzoiets dacht ik ;) veel succes!

Hoop ik dat ik het vind:D Grappig trouwens dat ik nog eens een Plaatsgenoot tegen kom:)

Link to comment
Delen op andere websites

Hee!

Wat is een goed merk om mee te beginnen en dat niet gelijk torenhoge prijzen eist?

alvast tnx

p.s. ik ga maar eens Hier kijken want de winkel is vlak bij mijn huis (wist niet eens dat die erwas tnx Sjoelie)

is dit een goede winkel jongens?

Laatz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...