Giel88 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Het is mij al een aantal keer opgevallen dat zo nu en dan iemand in een auto rijd die een totale custom paintjob heeft. Hoe krijg je dit voor elkaar? Heb je hier een script voor nodig of zit dit wel in de server zelf en weet ik het niet te vinden? En is dit wel toegestaan? En met custom paintjob bedoel ik geen effen kleur, maar dan echt graphics. Bij voorbaat dank! Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ook in de Single Player kun je naar twee verschillende modshops waar je paintjobs op kan spuiten. Dus dit kan ook een multiplayer. Handige links: Modshop 1: Loco Low Co. Modshop 2: Wheel Arch Angels. Locatie modshops. Elke modshop heeft maar een beperkt aantal voertuigen die je er kunt modden, er is ook nog een derde modshop 'Transfender', deze heeft helaas geen paintjobs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.