timwing Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Geweldig mooi! Ik ga straks ook zoiets proberen! 10/10! Geen tips, echt perfect zo! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ach man hou op Zeker geen 10/10, wel een 8.0/10 Hij is iets te fel, maar voor de rest mooi! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 geen tips nodig...heel mooi Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nuttige rates aub, lees anders dit topic even door. Dank u. Ik vind de effecten aan de onderkant iets te overbelicht, en de achtergrond een beetje vaag. Ik zou daar wat meer aandacht aan besteden. De render is wel erg goed geplaatst, en de tekst is ook goed. De border is op zich goed, maar hierdoor lijkt de render een beetje in elkaar gedrukt te worden. Is jammer. Al met al een 7,5. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik vind ook alles perfect behalve dat de render en de bloemen (vooral) erg pixelig zijn, die kun je misschien beter een klein beetje vervagen. Verder ben ik het met Tom eens dat die dikke randen een geplette indruk geeft. De tekst en de achtergrond vind ik wel heel mooi en verder kan ik er ook niks aan opmerken. Reageren
timwing Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik heb het geprobeert, maar niet gelukt. Hoe maak je dat licht onderaan (de rest lukt me wel). Reageren
Hackman Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) 1. Maak een nieuwe zwarte laag. 2. Pak de Gradient (of hoe dat ook mogen heten). 3. Dan zet je de instellingen op radiaal en op wit. 4. Dan maak je een rondje met de Gradient waar je het licht wil. 5. Dan zet je de Blend Mode op Dodge als ik me niet vergis (anders probeer je gewoon alle modussen). Als het goed is heb je dat dan, maar het kan vast ook op vele andere manieren. Bewerkt: 16 september 2008 door Hackman Reageren
timwing Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt ik probeer het meteen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.