js007 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik heb ergens gelezen dat ubisoft far cry gratis te downloaden heeft gezet en ik heb hem gaan downloaden, als ik die wil instaleren dan zegt hij je moet in de V.S wonen om deze titel te spelen. Ik ga dus mijn accound gaan editen en zeg dat ik in de vs woon en het gaat nog niet. waar kan het probleem liggen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik heb ergens gelezen dat ubisoft far cry gratis te downloaden heeft gezet en ik heb hem gaan downloaden,als ik die wil instaleren dan zegt hij je moet in de V.S wonen om deze titel te spelen. Ik ga dus mijn accound gaan editen en zeg dat ik in de vs woon en het gaat nog niet. waar kan het probleem liggen Ik persoonlijk denk dat het niet ligt aan het feit dat je je account verplaatst naar de VS. Maar je IP gechecked wordt (Dus dat Ubisoft gaat controleren waar je woont voor alle zekerheid) Correct me if Im wrong. Je IP bepaald mede de plaats waar je leeft. Dus staat hij in Nederland/Belgie. Er zijn programmas waar je je IP kan verplaatsen. Maar of dat legaal is, dat betwijfel ik. Overigens lijkt me het een Illigaal praktijkje? Maar ik zie net dat het legaal gesteld wordt, maar er zitten diverse advertensies in en spammende reclames... Reageren
js007 Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik heb ervan gehoord van die reclame maar is dat zo erg ? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Via via vernomen dat de Reclame advertensies alleen tijdens het laden van een level is. Onderaan en opzij een banner dacht ik. Ook blijkbaar op het titelscherm... Reageren
js007 Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Via via vernomen dat de Reclame advertensies alleen tijdens het laden van een level is. Onderaan en opzij een banner dacht ik. Ook blijkbaar op het titelscherm... als het maar dat is maar is er ook zo een free game zonder regio lock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.