Fedmas Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) /-\Geanuleerd!/-\ Wat is dit? Dit is een project wat ik ga opstarten via verschillende forums Wat is de bedoeling? Een team bij elkaar zoeken dat (bijna) geen verstand heeft van games maken voor het maken van een nieuwe game Waarom? Omdat het leuk en leerzaam is, mensen te laten werken met verschillende software waar ze (nog) niks van afweten Wat is het preciese doel Om met een team van totaal onervaren mensen in het gebied van gamemaken een spel te laten creeeren en veel plezier te hebben om het te maken. elkaar te helpen en een succesvolle game neer tezetten Weet je wel waar je aan begint, een game maken zit honderde uren werk Jazeker! een game maken hoeft niet moeilijk te zijn. als de taken goed verdeeld zijn, moet het geen probleem zijn Je zegt net, met totaal onervaren mensen hoe wil je het dan doen Aan de hand van hulp van mensen die het aanbieden, tutorials en boeken. is er een bepaalde leeftijd Nee, maar je moet je wel kunnen gedragen en samen kunnen werken. en een beetje verstand van computers helpt wel! Met wat ga je dit in elkaar zetten Met een gratis engine niet te uitgebreid moeten we al ver komen. We vragen u suggesties voor Goede 3d engine Wil je meehelpen? Meehelpen betekend ook echt meehelpen! niet bij de helft van het project stoppen, eenmaal opgegeven is wel meehelpen. ik kan je natuurlijk nergens tot verplichten maar het zou wel fijn zijn! Mensen die meedoen of meehelpen -GTAFreak007 -Appelflapje(oprichter) - Basssss - - We gaan nog niet meteen van start, ik kijk hoeveel interrese er is. Meer informatie volgt nog Vooruitgangen staan Hier Bewerkt: 19 oktober 2008 door fedmas Reageren
Appelflapje Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hopen dat er genoeg mensen meedoen. we hebben er al 5 BTW: ik ben appelflapje, leider van dit project! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik wil wel meedoen ik heb verstand van PC en heb FPS Creator 9 Lijkt me wel leuk =) ik heb ook PhotoShop CS2 maar kan ik niet zo goed mee werken xD Gratzz GTAFreak007 Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Ik wil ook wel meedoen, ik kan niks maken op gamegebied, dus dit is misschien wel handig. Edit: Het enige wat ik kan ik dingetjes maken in SketchUp, maar verder niks wat iets te maken heeft met GameDesign. Bewerkt: 15 september 2008 door Basssss Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Oowjah ik heb Sketchup 6 (ik dacht Pro) Is ook wel handig Gratzz GTAFreak007 Reageren
Fedmas Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 OKee! jullie staan erbij;) Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Waneer word hier meer informatie over bekend gemaakt ? want heb zin in iets te maken fzo Gratzz GTAFreak007 Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Waneer word hier meer informatie over bekendgemaakt ? want heb zin in iets te maken fzo Gratzz GTAFreak007 Dat zal niet kort gaan duren. Maar veel succes iedereen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik wil ook wel helpen? Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hey allemaal:) ik ga de vooruitgangen bespreken:) met de ander Reageren
Zaahed Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik wil wel meedoen maar het probleem is dat ik een laptop leen en niet van mij is. Als je geen progamma nodig erbij hebt dan wil wel maar anders kan niet. Want ik krijg me nieuwe computer pas over paar maanden. Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik wil wel meedoen maar het probleem is dat ik een laptop leen en niet van mij is. Als je geen progamma nodig erbij hebt dan wil wel maar anders kan niet. Want ik krijg me nieuwe computer pas over paar maanden. jammer want je heb waarschijnlijk proggie nodig Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Verwijderd sry voor t posten. Bewerkt: 20 september 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
iefen Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 ey ik wil graag mee doen met die game maken ik zelf speel ontzettend veel games en heb veel verstand van computers! ik zelf heb nog nooit een echte game gemaakt maar het lijkt me super leuk om mee te doe daaraan ik weet niet hoe ik me moet inschrijven maar hierbij dien ik wel een aanvraag in. grttz iefen Reageren
Fyre Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Jongens, het is echt niet te doen om een redelijke 3D game te maken als je er nog geen verstand van hebt. Oke, het kan wel, maar is raad jullie sterk aan er in te verdiepen, maar ik ben bang dat velen van jullie al snel afhaken. Anders kunnen jullie ook aan de slag met Gamemaker als jullie dat willen, dat is 2D (mogelijkheid voor 3D) en is enorm makkelijk om te leren. (volg een paar tutorials en je kan ze zelf maken in no time) Je kunt een makkelijke, simpele game ermee maken, maar ik heb een aantal games gezien die kwalitatief goed waren, leuk, en ook een paar van een paar uur lang. (meestal RPG's, maar goed) Het is gratis, tutorials volop, makkelijk, en het resultaat is vaak best aardig. As for myself, ik heb hier wel aardig verstand van, dus ik denk niet dat dit in mijn doelgroep valt, en ik ben al met een project bezig, dus tijd ervoor zal ik ook niet hebben. Succes ermee. Bewerkt: 24 september 2008 door Fyre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.