EE hunter Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 vinden jullie ook niet dat Brian iets weg heeft van Marshal Matters??? (beterk bekend als Slim Shady/Eminem) Screens: Reageren
MNC3 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hmm, nop. Als Eminem ouder is misschien. Maar het is beetje ver gezocht. Zo zit er eentje in die op 50 cent lijkt en zo voort. Maar helaas zijn ze het gewoon niet. Reageren
EE hunter Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hmm, nop. Als Eminem ouder is misschien. Maar het is beetje ver gezocht. Zo zit er eentje in die op 50 cent lijkt en zo voort. Maar helaas zijn ze het gewoon niet. ow... d8 ik eindelijk iets gevonden te hebuhn! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hmm, nop. Als Eminem ouder is misschien. Maar het is beetje ver gezocht. Zo zit er eentje in die op 50 cent lijkt en zo voort. Maar helaas zijn ze het gewoon niet. MNC3 heeft helemaal gelijk Reageren
AXIO Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Brain kan je met vele mensen vergelijken die niet beroemd zijn ofzo Reageren
Robin B Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik vind ze niet echt op elkaar lijken . Brain heeft een smallere hoofd en wat rood . En hij ziet er magerder uit . Dus denk ik niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.