Jump to content

[PS3]Gta 4 Online kampt met problemen


karamanci

Recommended Posts

Hoi, ik kan sinds de launch gewoon niet online spelen, hoogstens met 5 mensen, maa ik heb nooit een potje gespeeld met 16 mensen ofzo, hier baal ik echt van zeker als je in het singleplayer van GTA IV niks te doen hebt d.m.v het ge-overrated realiteit systeem van GTA IV.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij voorbaat dank.

karamanci

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik kan sinds de launch gewoon niet online spelen, hoogstens met 5 mensen, maa ik heb nooit een potje gespeeld met 16 mensen ofzo, hier baal ik echt van zeker als je in het singleplayer van GTA IV niks te doen hebt d.m.v het ge-overrated realiteit systeem van GTA IV.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij voorbaat dank.

karamanci

Hmm volgens mij ligt het aan je internet connectie, want ik heb helemaal geen problemen als de room vol is ;)

Ik ben 100 procent zeker dat dat niet aan GTA IV ligt :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik kan sinds de launch gewoon niet online spelen, hoogstens met 5 mensen, maa ik heb nooit een potje gespeeld met 16 mensen ofzo, hier baal ik echt van zeker als je in het singleplayer van GTA IV niks te doen hebt d.m.v het ge-overrated realiteit systeem van GTA IV.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij voorbaat dank.

karamanci

Hmm volgens mij ligt het aan je internet connectie, want ik heb helemaal geen problemen als de room vol is ;)

Ik ben 100 procent zeker dat dat niet aan GTA IV ligt :)

:cya:

kan kan meerdere dingen zijn

Kan kan zijn dat er simpel weg geen mensen genoeg zijn

Kan kan zijn dat als de room vol is dat hij dan afhaakt, maar volgens mij heeft Karamanci het over het feit dat er niet genoeg mensjes zijn, en ik moet instemmen.

Ik heb ook nog nooit een volle match gespeelt, deeltelijks omdat ik in de eerste paar maanden NAT problemen had, en uiteindelijk een nieuwe router heb gekocht...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik kan sinds de launch gewoon niet online spelen, hoogstens met 5 mensen, maa ik heb nooit een potje gespeeld met 16 mensen ofzo, hier baal ik echt van zeker als je in het singleplayer van GTA IV niks te doen hebt d.m.v het ge-overrated realiteit systeem van GTA IV.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij voorbaat dank.

karamanci

Wellicht kan je jouw probleem iets meer uitkristaliseren.

Het is erg vaag nu ??

Zoals Hayte al zegt kan het nu aan veel dingen liggen:

(Zie post van Hayte)

dus wellicht heb je helemaal geen probleem maar zijn er niet genoeg mensen on-line?

- Probeer dan eens andere tijdstippen om on-line te komen.

- Probeer of een andere spelvariant meer spelers bevat.

- Organiseer een evenement waarbij je 16 spelers hebt (Dit zal niet meevallen)

Of heb je bij de instellingen Private slots op max gezet ??

Dit betekend dat iedereen uitgenodigt moet worden en niemand zomaar je spel kan joinen.... Als je dan niet meer als 5 mensen in je lijst hebt dan kunnen het er ook nooit meer worden....

Maar nogmaals misschien denken wij in de verkeerde hoek en kan je dus je probleem iets helderder neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...